. Ik snap maar niet hoe al die mensen het voor mekaar krijgen om en naar school te gaan en te studeren en je paard te verzorgen.
Mijn vraag:
- komen jullie elke dag naar de stal en hoelang, van hoe laat tot hoe laat.
- wanneer op de dag
- hoe zit het dan met werk, of school, of studie.
- is het een ramp als je er plotseling een dag net kan zijn. enz.
Ik hoop graag van mensen hun verhaal te horen.
groetjes!!

. Ik zou wel willen hartstikke leuk, maar ik ben bang dat ik het niet volhoud, en dat vind ik zielig voor het paard. Ik ben meestal om 4 uur thuis en begin 5.30 aan studie en ben laat klaar. Ik eet daartussen (best vroeg). Het zou bij mij niet lukken. Bedankt voor de reacties ik hoop er nog meer te horen!
ik studeer niet 7 dagen dagen per week en ook niet tot ik ga slapen. Ik heb zelf nog nooit een eigen paard gehad ( Ik zou het echt wel willen!!
.), en de meeste mensen die ik ken rijden ook maar 1 of 2 keer per week op een manege. Daarom vroeg ik op bokt hoeveel tijd jullie aan je paard besteden. Ik dacht namelijk echt dat je uren per dag op stal moet zijn en allerlei taken moest verrichten (vind ik op zich niet erg om te doen, maar als het te veel word red ik het niet met de tijd.
)
. En de kosten per maand hoeveel zijn die? Ik dacht iets van 300 euro? dat is op mijn manege zo , maar ik weet niet of dat met of zonder les is...
Ik denk dat je wel moet rekenen op 200-300 als je je paard op een manege wil zetten. Geef wel goed aan als je je paard buiten wil & hoe lang, ik ken mensen waarvan hun paard niet buiten kwam, omdat de manege-eigenaar 'het raar vond' ..
In het weekend werk ik van 16.00 uur tot 11.00 uur de volgende ochtend. Ook hoef ik maar 1 à 2 keer in de week te werken, dan zit ik namelijk al aan mijn uren
) geven