[PG] Zwartebonte shetland ruin Chess

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

littleroosie

[PG] Zwartebonte shetland ruin Chess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 15:44

Wie weet waar mijn lieve shetlander Chess is gebleven?
Zijn officiele naam is Fury van Gideon, het is een zwart bonte shetland ruin.
Chess is al wat ouder en is nu 18 jaar.

Chess is jaren bij mij geweest. Ik kwam een advertentie tegen dat mensen een leuke kinderpony zochten en toen is hij daar naar toe verleasd. Helaas konden zij op een gegeven moment niet meer voor hem zorgen en hebben zij hem aan andere mensen gegeven. Ik heb nooit adres gegevens gekregen van deze mensen maar via internet ben ik uiteindelijk wel met deze mevrouw in contact gekomen.
Maar deze mevrouw had Chess ook weer wegegeven aan mensen in Noord-Brabant en daar zou hij met 2 ijslander ruinen komen te staan. Chess is erg lang hengst geweest en kan niet met ruinen omgaan, hij gaat er mee vechten. Dit ging dus ook niet goed en zij hebben Chess ook weer wegegeven.
De mevrouw die Chess nu heeft heb ik aan de telefoon gehad. Ik wilde graag weten hoe het met hem ging en hem op komen zoeken. Helaas heeft zij mij nooit meer terug gebeld en is mijn telefoon kapot gegaan en heb ik haar nummer niet meer.

Chess is dus nog steeds mijn eigendom en ik heb geen idee waar hij nu is. Wie kan mij helpen om deze lieverd terug te vinden?
Hier staat een beloning van €100,- tegenover.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding