Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brainless schreef:yvonnedv schreef:Bij mij moest het aanhangwagengewicht op de papieren van mijn auto gezet worden. Ingeleverd bij de RDW en daar kreeg ik een formulier mee waar ik gewoon mee mocht rijden
Natuurlijk mag je ermee rijden... maar het geen officieel kentekenbewijs en kun je beboet worden.
Brainless schreef:Je moet officieel je papieren bij je hebben, dus als ze willen kunnen ze je bekeuren.
Dit ook bij mijn man gebeurd toen zijn autopapieren waren gestolen.
Hij had de aangifte van de politie en de aanvraag van de nieuwe papieren van het RDW bij zich en toch kreeg hij een boete.
Prisca schreef:Brainless schreef:Je moet officieel je papieren bij je hebben, dus als ze willen kunnen ze je bekeuren.
Dit ook bij mijn man gebeurd toen zijn autopapieren waren gestolen.
Hij had de aangifte van de politie en de aanvraag van de nieuwe papieren van het RDW bij zich en toch kreeg hij een boete.
Sorry dit klopt echt niet?. Met een bewijs van aangifte moet je gewoon kunnen rijden.
Zou betekenen dat als je rijbewijs en papieren zijn gestolen je al die tijd geen auto kan rijden.
Zorg gewoon altij dat je ene kopie in bezit hebt zodat ze in iedergeval het gewicht van de trailer kunnen zien.
@ts
kunnen ze dit niet gelijk bij RDW doen?. Moet dit is 2 weken duren?.
Trouwens je mag pas met de trailer rijden als de papieren in orde zijn zolang hij niet teruggewogen is mag je de combinatie niet rijden lijkt mij.
Tja mijn voorkeur zou gaan naar het halen van je E toch fijn bij nood sitauties hoe te handelen.
Ene waarom vraag je deze vraag niet aan het RDW?. Die moeten dit weten.
. Dat geduld kan ik nog wel even opbrengen na toch al zo lang wachten. Maar ik weet ook niet hoe snel het gaat als ik de papieren persoonlijk langsbreng en contant aan de balie betaal.. of ze het dan meteen in orde maken of dat niet?