blue_kim schreef:Weet neit welke regio je zoekt,
maar manege de hoef in egmond (NH) daar kan je paarden huren voor een strandrit, wel met begeleiding.
Manege de groot, ook in egmond, kan het ook. Ben ik persoonlijk niet zo over de welzijn van de paarden te spreken.
Manege poelenburgh in schoorl (NH) kan je ook paarden huren voor strandrit, is met begeleiding.
Volgens mij kan je op manege schimmelkroft in Heemskerk (NH) ook paarden huren voor een strandrit, weet niet of dit met of zonder begeleiding is.
Sorry, maa rneit te spreken over het welzijn van de paarden op manege groot? De paarden op manege groot staan 'savonds op stal, ja ind op een stand maar ze staan wel van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's avonds buiten in de wei.
Bedenk je wel even dat veel van de maneges die in het hierboven staande rijtje staan de paarden amper buiten komen omdat de gebouwen alle ruimte op eisen.
Overigens wil ik je voorlopig afraden om op het strand te gaan rijden waar deze manege rijden, aangezien ze op het strand aan het werk zijn en als gevolg al 2 dode paarden.