Info GZ: ''Werk'' vakantie/soort ''jonge stage' (zie uitleg)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Info GZ: ''Werk'' vakantie/soort ''jonge stage' (zie uitleg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-11 20:20

Hallo bokkers :)
Nadat mijn vorige (leek het op advertentie ?) naar GZ diensten geplaatst is ,waar ik het weer gesloten heb ivm dat het nog een info toppic moet zijn) verplaatst is plaats ik het beter en opnieuw :):)

Ik ben beetje aan het rondkijken naar mischien een ponykamp achtig/ stage (zoiets) / Werk vakantie iets waar ik met een paardenvriendin heen kan om daar te helpen met uitmesten , verzorgen en alles stalklussen in ruil voor rijden of dat ik mijn pony kan meenemen en daar mag staan.

Ik zie weleens adv. staan waar ze dit soort dingen zoeken.
Voor (stal) klusjes / hulp in ruil voor dat jij daar bijv. mag rijden.

Maar zijn die hier? (In drenthe , Groningen , Overrijsel en Gelderland , niet verder!)

Het is niet echt iets om gratis vakantie te hebben ,want ik ben ook zeker niet lui aangelegt dus vind het ook totaal neit erg om op een paardenstal te werken ,maar ik wil gewoon is kijken hoe het er op een stal aan toe gaat en om ervaring op te doen.
Ben niet 16+ dus vandaar dat ik niet een stage kan zoeken of wat dan ook (helaas)

Gr Elin

Elin_

Re: Info GZ: ''Werk'' vakantie/soort ''jonge stage' (zie uitleg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 20:59

Niemand ? Ook ervaringen welkom :)

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:39

zit al even te denken maar gezien je leeftijd wordt het lastig rij je zelf niet op een manege waar je mag en kan helpen?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 20:35

Nee... Ik ga eventueel (als het mag van bijde ouders) met een vriendin.
Dus dan heb je al stukje meer ''veiligheid'' (zou bijv. nooit in mijn eentje in een vreemd dorp eten halen bij supermarkt en met zijn 2e is toch al weer wat anders ...)

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:38

Samen is altijd beter dan alleen hoe oud ben je als ik vragen mag?