Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
listiglistje schreef:Ik zie ook geen vraag en ook geen aanleiding tot discussie
Iedeen met het IQ hoger als een garnaal weet dat tijdens een wedstrijd dit soort zweepgebruik onzinnig is
en zeer irritant is voor de andere combinaties (Ik heb ook een jong, vlug en rillerig paard, die daarvan over de flos gaat )
ik neem aan dat we daar niet over hoeven te discussieren.
svdijk schreef:ook ik heb veel gezien op wedstrijden waarvan ik dacht: "moet dit nu echt zo?corrigeren doe je toch thuis?"

jasmijn78 schreef:listiglistje schreef:Ik zie ook geen vraag en ook geen aanleiding tot discussie
Iedeen met het IQ hoger als een garnaal weet dat tijdens een wedstrijd dit soort zweepgebruik onzinnig is
en zeer irritant is voor de andere combinaties (Ik heb ook een jong, vlug en rillerig paard, die daarvan over de flos gaat )
ik neem aan dat we daar niet over hoeven te discussieren.
Ik denk dat mensen tegenwoordig de openingspost en de posts van hun voorganger amper lezen, maar liever elke gelegenheid aangrijpen om lekker te kunnen zeuren over alles wat deze en gene in hun omgeving fout doet.... Dat is ook de reden waarom er amper nog echt interessante rijtechnische discussies ontstaan...
Kady1 schreef:t was idd voor een deel om te klagen (vind die klaagmuur best een goed idee) maar ook om te weten te komen of dat er regels voor zijn... En zo ja hoe die het beste na te leven.
Kleinvosje zegt dat er regels zijn, maar als ik iets zie en ik meld dat bij de organisatie die het zelf niet heeft gezien dan denk ik dat het toch blijft " jouw woord tegen het mijne"