Ik loop/zit/sta/rijdt altijd met mijn schouders wat naar voor, wat helemaal geen zicht is en ook zorgt voor regelmatig rugpijn. Zou dit product mij kunnen helpen?
Ik zou als ik jou was eerst gewoon even naar de huisarts gaan. Ik weet het, klinkt vreemd, maar deze kan je misschien doorverwijzen naar de mensedick (of hoe je dat schrijft)
Katharinaa
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-11 19:04
Mijn beide ouders zijn huisarts, ze hebben me wel eens een band gegeven om rond mijn schouders te doen, maar het helpt niet echt en zit allesbehalve confortabel.
ik heb precies hetzelfde probleem, ik probeer gewoon uit mezelf wat meer met mijn schouders naar achteren te doen.
Merris
Geplaatst: 12-01-11 11:14
Ik heb er ook last van hoor en ik denk nog veel meer mensen. Een fysiotherapeut of een mensendick therapeut kan je de juiste houdingen aanleren. Zowel bij het staan als bij het zitten. Bij een therapeut doe je oefeningen waardoor je houding beter wordt. Ik zou het "tuigje" niet proberen zonder advies en ervaring van een therapeut. Je wordt toch min en meer gedwongen tot die houden en dat lijkt me ook weer niet goed als je het af doet.
Tip: Borsten naar voren en kin recht vooruit (waterpas)