Startkaart invullen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Startkaart invullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 20:27

Dag bokkers,

Ik ben even mijn startkaart aan het invullen. Nu ben ik bij het kopje 'Vader' gekomen, netjes alles aan het invullen, staat er opeens: telefoonnummer

Ik neem aan dat ze dan mij telefoonnummer bedoelen, toch? Of van wie bedoelen ze dat? Misschien een domme vraag, maar vond het ook wel beetje
raar dat je met de gegegevens van de vader bezig bent, en dan opeens 'telefoonnummer', krijgt..

Alvast bedankt..

Nibbit

Re: Startkaart invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:35

je kunt je eigen nummer invullen, of 10 nullen ;)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:38

Dat viel mij van de week ook al op ja.....mijn paards vader heeft geen telefoonnummer..... :+

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 09:57

Ja wel een beetje apart he := Heb maar mn eigen telefoonnummer ingevuld.. Hopelijk is het goed! :o

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:33

Eigen telefoonnummer. :j Staat bij mij op de coupons ook altijd.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:20

Mag ik gelijk even doorvragen dan? Telkefoonnummer en de rest is ingevuld, ik druk op akkoord en ik kom weer in het begin scherm van 'mijn knhs'...
Ik zie nog niks vermeld staan bij 'mijn paarden', hoe weet ik nu of de aanvraag binnen is en hoe werkt het verder?
Ah op het moment dat ik dit typ krijg ik een mail dat ik mijn paard heb aangemeld (en de gegevens die ik heb ingevuld), maar er staat niks over hoe het nou verder gaat. Weet iemand dit?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 07:28

Je paard heb je nu dus aangemeld, maar heb je ook gelijk een startkaart aangevraagd?
Zoja, dan krijg je al heel gauw je paard zien te staan bij 'Mijn paarden'. Zo was het bij
mij iig wel,en ik kreeg 3 mails van KNHS; 1 dat me paard was aangemeld, 1 dat me startkaart
was aangemeld, en 1 voor de desbetreffende coupons die ik direct had besteld.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:26

Ik zie nergens waar ik een startkaart kan aanvragen... Ik ben bang dat ik maandag wéér moet bellen...

Ik vind het ook een erg slechte service dat je alleen op werkdagen tussen 9 en 16.30 uur kan bellen.
Gelukkig ben ik maandagochtend vrij, maar normaal werk ik op die tijden, waar moet ik dan op internet kijken als ik bel voor hulp? Om chagerijnig van te worden :(