Ze is namelijk wel trailermak, ze is verder ook niet bang voor de trailer maar als het aan haar ligt blijft ze op de laadklep staan en er niet ín. Met heel veel geduld en bakjes voer laat ze zich er wel in lokken, maar na 10 minuten heb ik dat ook wel gezien eigenlijk.
Nu wilden mijn vader en de staleigenaar haar er in dwingen met een longeerlijn achter haar kont en als ze dan niet gaat met een panlat een klap op haar bips, wat dus wel werkt, maar ik zat eens te denken of er niet nog andere oplossingen zijn, die wat vríendelijker zijn. Ze is namelijk nog maar jong en ik wil niet dat ze er dadelijk nog een trauma aan overhoudt.
Om even duidelijk te maken, ze is níet bang voor de trailer! Ze vind het niet erg om er in te gaan, maar ze zit gewoon een beetje uit te proberen naar mijn idee. Als het moet dan is ze hartstikke braaf en gaat ze er gewoon in, maar anders dan vind ze de laadklap ook ver genoeg

Binnenkort ga ik met haar oefenen maar ik zou graag tips hebben hoe ik dat het beste aan kan pakken