Het Z komt nu toch aardig in zicht... Ik zit nu toch stiekem te denken aan een hoedje
Maar laat ik net een moeilijk hoofd hebben. Mijn capmaat is; 59 cm
Als ik mijn hoofd zelf op meet kom ik op 57,5 cm uit
Dus wij laatst naar de winkel en gewoon passen. Ik had een 59 cm op. Ik had hem denk ik 10 sec. op en ik zei doe maar af doet veelste pijn. En ja hoor een dikke rode streep op mijn kop. Ik dacht potverdikkie hoe kan dat nou. Mijn cap past wel....
Ik zeg tegen de medewerker van de winkel zet nog eens op, *nog steeds veelste strak* maar ik kon mijn beide handen wel aan de zijkant er in stoppen. Toen werd mij gezegt als je nou veel groter hoedje pakt dan heb je de kans dat ie van je kop af vliegt in je proef. Nou dat willen we ook niet hebben.
Nu kan ik wel een heel hoedje op maat laten maken... maar dat kan ik niet betalen.
Herkent iemand het of heeft iemand tips?
Ik zelf vind de hoedjes van christy's erg mooi, weet iemand of deze rond of ovaal uitvallen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Anneke
) is een optie. Ik heb een dusdanig klein hoofd dat ik maatje 53 nog met een randje kurk erin moet dragen anders zit ie te los. Ik kreeg die kurk-strippen van de winkel mee. Op maat laten maken is mooier in jouw geval geloof dat JulienSV hier van bokt hoedjes op maat maakt, is iets van 200,- weet niet wat je ervoor over hebt natuurlijk....
en bij mij zit die ook altijd veel te strak.. als ik gereden heb en ik doe hem af heb ik gewoon koppijn..