Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Om het plaatje compleet te maken, heeft Robby’s natuurlijk een even trendy rijbroeken-lijn! De "Perfect Fit Formule" heeft een lichte lage bandplooi met klep- en schuine steekzakken, en maakt gebruik van de gepatenteerde Coolline Microfiber waardoor het vocht gereguleerd wordt en de temperatuur op pijl gehouden wordt...
blond_queen schreef:Wie heeft er nog meer last van, rijbroeken die nooit passen.
Ik heb nogal lange dunne benen.
Maat 34 zit goed om mn benen maar is veel te kort en zit boven te strak.
Maat 36 zit dan weer heel vaak te los om mn benen maar is wel lang genoeg en ruim genoeg boven.
Was wel erg benieuwd, heb in de ruitershop zoveel soorten gepast.
Toen heeft een vrouw me een broek verkocht die speciaal voor lange benen was.
Maar die was al snel kapot en na een half jaartje weer te klein...
Zijn er meer mensen met hetzelfde figuur als mij?
Zijn er bijv. merken die deze modellen broeken verkopen?
xx.
Ruiterwinkel schreef:Hallo,
wij hebben diverse langere broeken in het assortiment (voor mannen & vrouwen!). De broeken van Horze zijn mooi gesneden voor slanke mensen en daarbij gaan we binnenkort Robby's verkopen! Deze broeken zijn specifiek gemaakt voor Nederlanders met extra lengte omdat wij nu eenmaal gemiddeld langer zijn dan andere europeanen!Citaat:Om het plaatje compleet te maken, heeft Robby’s natuurlijk een even trendy rijbroeken-lijn! De "Perfect Fit Formule" heeft een lichte lage bandplooi met klep- en schuine steekzakken, en maakt gebruik van de gepatenteerde Coolline Microfiber waardoor het vocht gereguleerd wordt en de temperatuur op pijl gehouden wordt...
Deze rijbroek in de kleur Blauw/lichtblauw zoals op de foto komt binnenkort op onze website in de vorm van een aanbieding van €139,95 nu voor €99,95! Mocht je nu alvast een maat 34 willen reserveren PB me dan even, dan leg ik er eentje voor je apart!
Succes met zoeken, ik hoop dat mijn post je hierbij een beetje kan helpen!
groetjes Babeth
Ik vind het hele merk prachtig maar ik ben maar 155. 
Bij mij moet er altijd zowat een meter af