Kan gesloten worden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

quintyxoxo

Kan gesloten worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 20:01

Kan gesloten worden

Jes

Re: Kan gesloten worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:45

Geloof niet dat dit topic toegevoegde waarde heeft voor iemand.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:46

Foutje? :')

Ik heb getemt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:46

????

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 21:08

Nou het stond volgensmij verkeerd dus heb het topi tekst gekopieerd en goed geplaatst dus deze kon al gesloten worden toen er nog niet gereageerd was :D

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:09

SyhaxDesy schreef:
Nou het stond volgensmij verkeerd dus heb het topi tekst gekopieerd en goed geplaatst dus deze kon al gesloten worden toen er nog niet gereageerd was :D

'dus deze kon al gesloten worden' .... dan moet je wel even temmen, de moderators kunnen niet ruiken dat er een topic fout staat ;)

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 21:12

Seraphim schreef:
SyhaxDesy schreef:

'dus deze kon al gesloten worden' .... dan moet je wel even temmen, de moderators kunnen niet ruiken dat er een topic fout staat ;)

Ja is goed zal ik volgende keer ook doen.
Maar ik had dit neer gezet omdat ik een tijd geleden veel problemen gehad heb met bokt en zo veel mogelijk probeer te vermeiden en ik dacht dta ik anders weer gezuer kreeg met dubbel topics enz.
Maar okee, volgende keer zal ik dan neeretten in de beginpost en titel dta ie verwijderd kan worden, en gelijk aan een mod laten weten *D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:23

Een volgende keer kan je ook de tekst laten staan en even zelf temmen op je topic en zeggen dat het verkeerd staat. Op die manier verplaatst de mod het voor je, en heb je dus ook geen dubbele topics.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:19

TS, wil je volgende keer graag gewoon de tekst laten staan en niets gaan wijzigen in je topic. Als het verkeerd geplaatst is dan aub gewoon even een tem plaatsen met verzoek om verplaatsing en géén nieuw topic aanmaken, wij verplaatsen dan gewoon het topic voor je, dit om vervuiling op Bokt te voorkomen met allemaal lege gewijzigde topics.
Hier nu een slotje.