Mondoni Sterling (Bruin) - ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Mondoni Sterling (Bruin) - ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 15:57

Aangeien mijn oude jodhpurs waarschijnlijk niet nog een zomer overleven en ik voor de lente/zomer wel nieuwe wil ben ik al een beetje aan het rondkijken op internet.
Zag ik bij de divoza de Mondoni Sterling:
Afbeelding

Erg prijsgunstig (€34,95).
Kunstleder en kunstof zool... beter geschikt voor mij aangezien ik in het onderhoud wat nalatig ben ;)

Nou was ik benieuwd of er al ervaringen mee zijn en of iemand misschien een foto heeft van de bruine(wil graag bruin).

En als je de bruine hebt ben ik ook wel nieuwschierig naar welke chaps je er bij hebt ivm. kleur :)

Bedankt alvast!

linnie28

Re: Mondoni Sterling (Bruin) - ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:14

Ken iemand met de zwarte en die heeft ze al ruim een half jaar en gaan niet kapot ofzo. Het is een stevige schoen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 20:41

Dankje :) Weet je ook wat voor onderhoud ze er aan heeft?

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:21

Ik heb deze, in het zwart!
Ik heb ze nu een halfjaartje, gebruik ze dagelijks en ik loop ermee door modder en dergelijke.
Daarna gewoon afspoelen of afnemen met een nat doekje, en ze zijn weer schoon!
Ik vind ze erg fijn, lopen lekker en ze zien er (als ik ze schoonmaak) nog écht als nieuw uit. ;)

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:18

ik heb ze gezien bij divoza, ik vond alleen dat er een lelijke vouw over de schoen liep. Alle paren die in het schap stonden hadden dat. Daarom ben ik snel doorgelopen

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:31

Verschrikkelijke schoenen!

Ik heb ze 4 weken geleden gekocht en er zat dus na 3 weken een gat in. Ze waren gescheurt op het punt bij je bal van de voet. Ik loop er 6 dagen per week op. Aleen lopen, niet rijden ofzo..
We hebben ze terug naar de divoza gestuurd met een brief dat we graag eerst contact wouden met hun voordat er nieuwe schoenen opgestuurd werden. Geen contact.. Wel nieuwe schoenen eergistere gekregen. Mama gebeld naar de divoza omdat deze nieuwe totaal niet lekker zaten. Er zat een luchtbel onder de zool. We konden nieuwe halen, maar bij nieuwe konden ze geen garantie geven dat ze weer zouden gaan scheuren. De vrouw die ons dat zei zei letterlijk tegen m'n moeder: 'Dat heeft u nu eenmaal bij goedkope schoenen. Die gaan zo kapot. Wij blijven ze verkopen omdat ze zo goedkoop zijn.'

Te belachelijk voor woorden!

Een vriendin van mij had hetzelfde probleem, maar die is gelijk naar de winkel gereden..
Nu heb ikd ie van de boerenbond..
Zitten net zo lekker. Wel een stuk duurder...

xFlyff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 02:46

vreselijke schoenen! sluiten niet aan, lopen niet fijn en gaan zeer snel kapot. Ook de service vind ik zelf niet fijn en heb het er uiteindelijk bij gelaten.