Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
daffie1986 schreef:ik neem aan dat het alleen om de aanschafkosten gaat die ze nu nog niet kan betalen? Gezien dat het gaat om de vriendin van je zoon zou ik er niet aan beginnen. Wat als het uitraakt tussen jou zoon en haar, wie zegt dat het dan nog zo gezellig blijft? Laat haar het paard gewoon nog lekker verzorgen en als ze het kan betalen verkoop je het paard gewoon in 1 keer aan haar.
AliG schreef:daffie1986 schreef:ik neem aan dat het alleen om de aanschafkosten gaat die ze nu nog niet kan betalen? Gezien dat het gaat om de vriendin van je zoon zou ik er niet aan beginnen. Wat als het uitraakt tussen jou zoon en haar, wie zegt dat het dan nog zo gezellig blijft? Laat haar het paard gewoon nog lekker verzorgen en als ze het kan betalen verkoop je het paard gewoon in 1 keer aan haar.
Daar hebben we in ieder geval ook over nagedacht. Dan vervalt het vriendenprijsje en vervalt het paard terug aan ons, of wordt het paard of volledig aangeschaft en moet ze een andere stalling gaan zoeken. Dat willen we in ieder geval opnemen.