paarden aanmelden via mijnknhs geeft foutmelding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

paarden aanmelden via mijnknhs geeft foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 12:30

Via mijnknhs.nl wilde ik mijn paard aanmelden en daarna een startkaart aanvragen voor ons. Alles netjes ingevuld en als ik op accepteren druk krijg ik de volgende foutmelding:

Interface 'WSDR002', header '2679438': Dier bestaat al met diernummer:'8.528003 06.06532', Transponder Id:'528210000881766', DNA:'' Header 2679438: er zijn geen records verwerkt

Snap er niks van. Het paard dat ik wil aanmelden komt niet overeen met het diernummer/transponder Id/DNA dat de foutmelding aangeeft. Ook niet zijn vader, moeder of mijn andere paard waarmee ik al een startkaart heb.
Ik vind dit zo raar. Heb zowiezo de KNHS al gemaild.

Maar zijn er meer mensen die deze melding hebben gehad? Of doe ik gewoon iets verkeerd?

Bjarni

Re: paarden aanmelden via mijnknhs geeft foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:48

Ik krijg ook een soortgelijke foutmelding als ik een startkaart wil aanvragen. Ik kan wel een paard invoeren, alleen bij de laatste stap, klik op akkoord gaat het mis. Krijg ik een foutmelding dat ik niet bij deze vereniging kan starten maar bij een andere moet. Maar de vereniging klopt wel en ik zou ook niks anders kunnen invoeren. Misschien een fout in het systeem? Ik zal er maandag ook eens achteraan bellen.

felicity

Re: paarden aanmelden via mijnknhs geeft foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:40

Ik heb een paard met startkaart. En die staat niet op mijn Khns waardoor ik geen startcoupons kan bestellen. Ik heb geister maar even gauw gemaild. Aangezien ze in het weekend dicht zijn.