Creme/Champagne kleurige wedstrijdbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Creme/Champagne kleurige wedstrijdbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:51

Hallo!

Een tijdje geleden plaatste ik dit topic [RUI] Offwhite wedstrijdbroek
Uiteindelijk ben ik toen voor de HH offwhite broek gegaan maar helaas past deze broek toch niet bij mijn dekje.
Dus ik ben weer opzoek en ditmaal naar een broek die de kleur Creme/Champagne heeft. Ik heb roeckl handschoentjes en een nilette champagne plastron. De broek moet daar dus bij passen. Offwhite broeken wijken er teveel van af. Dus de HH en Anky vallen sowieso al af. Pikeur vond ik eigenlijk ook de donker en van Eurostar konden ze me de exacte kleur niet vertellen/ laten zien.

Wie weet er iets ?

Alane

Re: Creme/Champagne kleurige wedstrijdbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:54

waarom niet kijken op wedstrijden in de buurt en dan de broek draagster vragen om het merk en type of kleur nummer?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:54

Misschien kan je eens bij de Equimatch in Leek (achter de Divoza) gaan kijken, die hebben heel veel creme spullen/kunnen bestellen. Bestellen alles uit Engeland en daar is creme nogal geliefd. http://www.equimatch.nl of .com

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:58

Hey TS als jij die roeckl handschoenen hebt, bedoel je denk ik de creme-kleurige. Die heb ik zelf ook, dat gecombineerd met de Pikeur broek in daglicht is dezelfde kleur. Moet je wel de dunne pikeur stof nemen. Als je dan daar een Eskadron zadeldekje bij doet heb je een set wat heeel erg mooi bij elkaar past. Ik heb ook deze set en ook de nilette plastron. Krijg erg veel reacties dat alles zo mooi bij elkaar past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:59

Alane schreef:
waarom niet kijken op wedstrijden in de buurt en dan de broek draagster vragen om het merk en type of kleur nummer?

Ik kom regelmatig op wedstrijden maar zie helaas zelden iemand in het creme starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:00

@ mistid , dat is een goede ga daar eens kijken!
@muts_ marijke welke pikeur broek is dat ? Ik heb een eskadron creme dekje met chocobruine bies.

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:15

Ik zelf heb geen adres/merk voor je, maar heb wel een vraagje: wat voor een kleur jasje draag je op wedstrijd? Ik ben namelijk ook van plan om een creme/champagne kleurige wedstrijdbroek te kopen maar ik weet niet of een grijs jasje hierbij zou staan? Wat vinden jullie van deze combi?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:16

Ik start in het bruin. Ik denk persoonlijk dat bij grijs wit mooier staat :)

woollieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:19

Ik heb een champagne kleurig dekje van HKM (dacht ik) en een champagne kleurige rijbroek van pikeur. Dit kleurt erg goed. Verder nog geen champagne kleurige handschoenen en plastron. Volgens mij heb je hier meer topics over. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:20

Klopt maar de meeste broeken die daar genoemd worden zijn offwhite en dat matcht dus totaal niet :=

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:22

Welke maat heb je?
Ik heb er nog 1 liggen en start weer in het wit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:23

36 :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:25

Als je wil kan je hem overnemen.
Het is een maat 36 namelijk :)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:46

Ik zou geen Eurostar nemen, de mijne is helemaal verkleurd. Ik heb van de week een nieuwe broek gehaald bij de Kerstmarkt in Oirschot. Dit is helaas nu afgelopen maar met pasen hebben ze weer een markt. Ze hebben daar broeken van merken die niemand kent en er al best lang hangen volgensmij, maar het zijn wel gewoon hele fijne broeken, ik heb er ook een voor de training. Je hebt kans dat deze broeken een beetje verkleuren, maar als je bekijkt dat het maximale bedrag voor de broeken 45 euro is.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:14

Dat is de pikeur Candela, kost wel 187.00 maar heb je ook wat!!! Als je een Eskadron dekje hebt staat dat echt super mooi.
Ik heb een donkerblauw jasje aan creme broek handschoenen en plastron en ook een creme dekje en donkerbruine laarzen. Er wordt op concours vaak naar gevraagd. Vind het leuk om dat mooi te hebben omdat ik ook in een ruitersport zaak werk.

Mijn collega wilde eerst ook creme met grijs en had het aan in de winkel en het is lang niet zo chique als met donkerblauw. Die match is veeeeel mooier!!!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:32

Mijn witte rijbroek is een beetje verkleurd in de was en die is nu precies créme. Misschien een ideetje voor een oude witte broek?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:42

ik heb ook de creme roeckl handschoenen, al neigen ze meer naar vanille. De broeken van eurostar en pikeur passen daar qua kleur perfect bij. ik heb er ook het HKM dekje bij en mijn set is precies één kleur

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:44

Ik heb de anky.. zoek alleen nog een in de zelfde kleur broek met leren zit vlak :=

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:45

ik had een creme pikeur mondega en die pastte precies bij de roeckl handschoenen

eurostar is behoorlijk geel

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:34

klopt Lissy, de kleur van de mondega is de zelfde als de Candela, zijn de zelfde stof soorten namelijk en die passen goed bij de roeckl handschoenen

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 03:32

Ik heb champagne roeckl handschoenen, anky rijbroek,blouse,plastron..En het dekje van PK match perfect bij elkaar..Dan nog donkerbruine laarzen..Bruin jasje van Kentucky en een bruine uvex cap..