Mountain Horse Ridge High Rider

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MontyRulezz

Mountain Horse Ridge High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 14:18

Ik heb deze rijlaars gezien: Mountain Horse Ridge High Rider

Afbeelding

Heeft iemand hem? Wat is je ervaring, hoe bevallen ze? Hoe valt de kuitmaat uit?
Ik vind ze wel mooi om erbij te hebben als trainingslaars en het is handig dat ze waterdicht zijn.

brisingr

Re: Mountain Horse Ridge High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:10

ik heb de mountain horse highrider dus niet exact deze maar ik vind ze super.
ze zijn onverwoestbaar en waterdicht.

Sin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:05

Ik heb geen ervaring met die laarzen, maar ze zien er inderdaad wel mooi uit. Ga ik onthouden, ik wil ook nog goede waterdichte laarzen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:01

Heb schoenen (rimfrost) en leren rijlaarzen van Mountain horse, ben over beiden zeer tevreden. Heb helaas geen nieuwe laarzen nodig, anders zou ik ze ook wel willen hebben.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:01

Ik ben ook benieuwd naar deze laarzen. Het lijkt me namelijk zo handig dat de rits naar de zijkant wegloopt. Ik moet nu beginnen aan mijn vierde paar laarzen van dit type, het leer blijft bij mij altijd prachtig en ik zorg er goed voor. De laarzen gaan bij mij dan ook steeds vier tot zes jaar mee. Ze sneuvelen altijd op de ritsen.
Nou heb ik op verschillende sites zitten snuffelen maar een ding blijft me niet helemaal duidelijk. Is de schacht nou wel van leer? Op foto's vind ik hem er steeds zo kunststofferig uitzien?
Is dit nou echt een winterlaars of is ie voor het hele jaar rond?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 08:55

Zo ver als ik kon vinden is dit een waterdichte laars en is de schacht van geruwd leer. Het is geen speciale winterlaars dus ik neem aan dat je die gewoon het hele jaar door kunt gebruiken.
Ik vind hem wel stoer.

shetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:40

ik heb de likse ze zitten super ik heb er de eerste dag al mee gereden wel wat harde plekjes maar niet zo hard ze hebben ook een speciale zool waar je stijgbeugel blokjes voor hebt voor extra grip ik heb ze ook ze zijn super
http://www.mountainhorse.se

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 11:16

shetterlover schreef:
ik heb de likse ze zitten super ik heb er de eerste dag al mee gereden wel wat harde plekjes maar niet zo hard ze hebben ook een speciale zool waar je stijgbeugel blokjes voor hebt voor extra grip ik heb ze ook ze zijn super
http://www.mountainhorse.se

Hoe vind je ze verder zitten? Zijn ze niet wat grof?? Dat vind ik namelijk bij de sportive highrider. En ik vind de kuit daar ruim vallen.

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:12

ik heb de gewone lederen laarzen (junior model) heb ze gekocht in maart vorig jaar heb ze exact 5maanden aan de gedaan en hoe soepel ze ook zijn, ik vindt ze vreselijk!!!
ik ben terug overgegaan naar chaps ( had eerst MH chaps, ook een ramp vreselijk) en ga toch sparen voor betere laarzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:18

ik heb de gewone High Rider,
Ik ben er echt super blij mee!
Goede zool, ,niet zo een dunne waarbij je alle miniscule steentjes voelt enzo.
Gebruik ze wal alleen met rijden, dus meer voor de net, omdat het bij onze stal nogal een blubber poel is op dit moment

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 15:55

Bij de Agradi zijn ze nu 139,- Euro, maar ze hebben ze alleen in het zwart.
De gewone high riders ken ik, die heb ik ook gehad, maar ik vond ze veel te grof, daarom twijfel ik met dit model.

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:41

ik heb de gewone hig rider. Ze zijn waterdicht zeggen ze. Niet helemaal. Ik zou even ijs kapot stampen in de waterbak en ging er toen heerlijk door, er is toen een beetje water door de rits naar binnen gekomen, maar niet zoveel dat ik zelf met de vorst toen koude voeten heb gekregen. dus eigenljk zijn de laarzen gewoon heel goed. Ik vindt ze heel fijn. Wel wat grof, maar daar houd ik van. Doe toch niet aan wedstrijden