Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

belgikske schreef:zoals ik al schreef wat mij opvalt.
Dat er zo weinig spullen te koop worden aangeboden voor heren,
wedstrijdjasjes bv.
of heb ik het mis?
.

aerdenhout1 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ach jochie toch!!
misschien een beetje duur 
Zijn kledij zal altijd mooi bij elkaar passen, die zie je niet snel in zo'n los flodderen t-shirt op z'n paard. Altijd met polo of hemdje in de zomer, in de winter met trui of jas. Ook dekjes en peesjes passen altijd netjes bij elkaar.
Varekaj schreef:Ik ken anders wel een man die let op zijn setjes hoorZijn kledij zal altijd mooi bij elkaar passen, die zie je niet snel in zo'n los flodderen t-shirt op z'n paard. Altijd met polo of hemdje in de zomer, in de winter met trui of jas. Ook dekjes en peesjes passen altijd netjes bij elkaar.
Hij houdt zich inderdaad wel aan de eenvoudige kleuren zoals bruin en donkerblauw. Maar dat past ook wel het beste bij zijn paard![]()
In de ruiterzken waar ik ga is ook wel heel wat te vinden voor mannen hoor! Minder dan voor vrouwen, maar toch... En anders bestellen ze het met plezier. Broeken en mijn kledij zijn ook altijd neutrale kleuren, voor de paarden mag het wat feller. Da's altijd goed voor een zomers sfeertje