zijn er nog mensen die van plan zijn om deze zomervakantie te gaan vieren met paarden?? ik was van plan om richting zuid-Frankrijk te vertrekken.. richting Haut Languedoc daar een week van zaterdag tot zaterdag en daar ga je een beetje cattle drive & round up doen en je krijgt een westernclinic en rij je dagtrails en cutting en teampennig. voor mij allemaal onbekende termen aangezien ik een dressuurruiter ben dus vandaar dat zo'n vakantie als dit mij wel leuk lijkt.. keer wat anders.. http://www.timeout-reizen.nl/content/reis.php?rid=41 dit is de pagina van de plek wat mij wel erg gaaf lijkt.. maar nu is het volgende de vrienden zijn niet zo van de paarden of gaan al met elkaar op vakantie.. dus ja dan ben je genoodzaakt om alleen te gaan.. dus mochten er nog mensen zijn die ook alleen willen / moeten denk misschien is het wel gezellig om samen te gaan of noem maar iets.. lijkt het je wat reageer dan eventjes
Welke week ben je van plan te gaan. Wij zijn hier nog aan het kijken, maar misschien gaan we naar Z-Frankrijk en wordt een van die weken voor mij met paarden
ik was van plan om van zaterdag 25 juni tot zaterdag 2 juli maar ik moet nog wel hopen dat ik die dagen vrij krijg op mijn werk heb het verlof ingediend dus moeten even wachten tot het goedgekeurd wordt..
Naborah
Geplaatst: 03-01-11 16:14
Dan kan ik zeker weten niet mee. Dan zit/moet ik nog op/naar school .
EVDM
Geplaatst: 13-01-11 14:24
Hoi! een vriendin van mij en ik gaan deze zomer ook op ruitervakantie! we zijn allebei 18 en doen dit jaar examen VWO. Deze reis viel ons ook al op en het ziet er echt geweldig uit!! maar we weten het nog niet helemaal zeker ,we zijn wel van plan ook de laatste week van juni te gaan dus wie weet..
Hallo! Ik ben vorig jaar op vakantie naar Turkije geweest via timeout-reizen. Ontzettend leuk! Ik ging alleen dus wist niet wat ik ervan moest verwachten maar het is echt heel leuk! Dus dit jaar ga ik weer mijn vakantie met de paarden vieren. Waarschijnlijk 2x zelfs! Sowieso aan het einde van het jaar naar Tunesië, maar ik zoek nog iets voor de zomervakantie. Zat zelf nog in mijn hoofd met Portugal maar ook dit ziet er heel leuk uit!
EVDM
Geplaatst: 27-01-11 13:02
het vervoer erheen is nogal duur (in ons geval met het vliegtuig of trein + transfer zou dat bijna op 200 euro uitkomen, daarom twijfelen we nog steeds! we hebben nu een andere reis naar tsjechie gevonden die ons ook leuk lijkt. maar juist het vee drijven en de vele western aspecten in "jouw" reis spreekt ons zoveel aan!! hoe ga jij naar frankrijk? tis namelijk nogal een eindje om te rijden..
Je kan natuurlijk ook gewoon bij ons op vakantie komen. Naar prachtig Zweden waar de Elanden,wolven,lynxen en beren nog gewoon in de natuur lopen. Het voordeel is dat je ook iemand mee kan nemen die niet paardrijd want daar hebben we ook pakketen voor kijk eens op www.sundanceranch.eu of kom gezellig naar de Western Experience van het weekend.
Hmm jammer dat het zo gigantisch prijzig is en dat jij in juni /begin juli gaat , hahah xD Lijkt me ontzettend gaaf!! (ben ook nog opzoek naar ruitervakantie voor zomervakantie, maar dan voor in augustus)