Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Magnummm schreef:Jij hebt je aangemeld, dus als er iets fout gaat is dat hun schuld. Betalen, dat hoor je vanzelf. Staat vaak bij het vraagprogramma. Staat er niks: dan op de wedstrijd
ponyparadijs schreef:Ik (als secretariaat) heb op de site staan dat je pas na bevestiging je coupons kan opsturen. Na ontvangst van de coupons ben je ook pas officieel ingeschreven bij mij. Maar ik reageer dan ook wel altijd binnen 24 uur!
Bij ons is het gebruikelijk dat je op de wedstrijd betaalt. Wat betreft het afmelden staat er in het vraagprogramma een sluitingsdatum. Daarna krijg je van ons gewoon een rekening.
Overigens vindt ik de reactie van Magnummm een beetje kort door de bocht! Als je geen bevestiging hebt gehad zou ik er niet van uit gaan dat je ingeschreven staat.
Overigens vindt ik het van de vereniging niet netjes als ze je niet terug mailen!
chrisje_83 schreef:Ik stuur altijd mijn coupons gewoon op, wel mail ik vaak een dag of 3 naderhand of mijn coupons zijn ontvangen. Ik vul mijn coupons altijd zelf in, dat is wel zo makkelijk!
Wanneer ik bij wil schrijven of wat later ben met inschrijven stuur ik een mail met betrekking tot het nog mee kunnen doen.
Betalen op de wedstrijddag zelf.