ik heb zaterdag een wedstrijd in siegerswoude en ik zou wel wat willen weten over die manege en hoe alles daar een beetje gaat op wedstrijd. is iemand bekent bij die manege ? ;$
Er is een hele kleine inrijbak, max 15x30. Verder wel een leuke manege, de wedstrijdbakrand is te hoog voor toeschouwers, daar staan stoeltjes/krukjes/houtblokken voor om op te staan, gezellige kantine.
Ik heb er zaterdag ook wedstrijd, is een hele leuke wedstrijd met leuke prijzen;) In de inrijbak mag je met max 5 mensen inrijden, de bak is groter als 15 bij 30, hij is ong 17 bij 35 ofzow.. hij lijkt alleen klein maar dat valt best mee..
Inrijbak is erg klein. Wedstrijdbak is mooi verzorgd & gezellige kantine.
Melenie
Geplaatst: 03-01-11 21:51
Schrik niet als je niet naar binnen kan! Er is een soort 'wacht' zodat er onder de proef niet gestoord wordt Verder is de bak idd kleiner, maar was voor mij geen probleem. Prijzen zijn idd ook leuk.
_iDj_
Geplaatst: 03-01-11 21:55
Je moet alleen altijd tot het einde van de rubriek wachten voordat je je coupon krijgt...
Deliana27
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 21:56
@_iDj_ nou daar zijn we nou niet zo blij mee. ik moet namelijk bijna 1 van de eerste dan duurt het zo lang. :S
De inrijbak is zoals meerdere zeiden klein en mogen niet meer als 4 of 5 in de bak rijden, dat betekend dus ook voor diegene die aan t uitstappen zijn tellen ze ook mee met de maximum aantal. Ik heb een aantal keer gereden, maar ben daar al 2 jaar niet geweest, vond t niet prettig rijden.