Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eridinges schreef:Nou dit lijkt mij toch ook niet ideaal. ik gebruik vaseline aan de binnenkant van de hoeven.
dat werkt ook goed. Wat als de sokken tijdens het losgooien wat afzakken en ze gaan erop staan?
dan ben je toch een stuk verder van huis. Je kan ook ijzers laten zetten met stiftgaten. Dat ga ik volgend jaar doen. Of sneeuwbeslag?
Desire__ schreef:eridinges schreef:Nou dit lijkt mij toch ook niet ideaal. ik gebruik vaseline aan de binnenkant van de hoeven.
dat werkt ook goed. Wat als de sokken tijdens het losgooien wat afzakken en ze gaan erop staan?
dan ben je toch een stuk verder van huis. Je kan ook ijzers laten zetten met stiftgaten. Dat ga ik volgend jaar doen. Of sneeuwbeslag?
Nu ben ik toch wel benieuwd wat ijzers met stiftgaten helpt tegen de sneeuw?
eridinges schreef:Nou dit lijkt mij toch ook niet ideaal. ik gebruik vaseline aan de binnenkant van de hoeven.
alleen op ijs is en blijven ijzers natuurlijk wel glad, maar ijsklompen heb ik nooit meer gezien!
( ijzers plus onderkant hoeven lekker insmeren en ze kunnen zo de bak in) bij ijs blijft wat de andere al zeggen natuurlijk altijd glad