startkaart weer voor 2011 betalen maar geen acceptgiro???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chanelly

startkaart weer voor 2011 betalen maar geen acceptgiro???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 22:07

ik heb de betaling voor mijn startkaart voor 2011 binnen gekregen, een pakbon met het bedrag en gelieve te betalen via acceptgiro. Die er dus niet bij zit, voor digitaal betalen voer 16 cijferige betalingskenmerk van je acceptgiro in. DIE ik niet heb.

en nu???

maria_62

Re: startkaart weer voor 2011 betalen maar geen acceptgiro???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:08

Volgende week even bellen, deze week zijn ze dicht! je startkaart blijft heus wel geldig totdat dit is opgelost.

Kazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:17

Dit had ik ook, maar ik heb me laatst aangemeld voor digitale rekening (of hoe heet dat nieuwe systeem?). Misschien komt die rekening direct via je internetbankieren binnen.

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 12:27

eeeey wat een toppie tip na veel pluizen en kijken heb ik het gevonden, hahah wist ik veel hoe dat moest :P :Y) {x)

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:18

Je mag mijn acceptgiro wel hebben? :')
Gewoon even de KNHS bellen, gaat het snelst lijkt mij. Hoewel ze (zoals gezegt) een aantal dagen dicht zitten. Vanaf maandag kun je daar weer terecht.
Ik ben wel benieuwd naar die digitale rekening, kun je dat zo via mijnknhs uitzoeken?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 11:51

Het digitale nota verhaal van de KNHS staat in ieder geval hier:

http://www.flexdoc.nl/pub/knhs2/templat ... gpage.html

Wel een beetje suf dat ze dan alsnog brieven gaan sturen. Ik dacht dat een van de ideeen erachter juist was dat er minder papier rotzooi binnen kwam...

Kazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:06

Hij stond bij mij inderdaad in mijn internetbankieren bij digitale rekeningen. Dus dat zal bij jou ook wel het geval zijn.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:57

ik heb bij mijn coupons en startkaart ook een pakbon gekregen maar had dat digitale rekeningen aangemeld..
vind het opzich wel fijn zo'n pakbon.. dan kan die mooi al rekening bij mij in de map zodat alles overzichtelijk blijft..

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 11:55

ja ik dacht ook al pakbon??? huh. maarhet is nu helemaal duidelijk en betaald:P

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:34

Ik snap ook niks meer van de KNHS :n
Bij ons op de vereniging worden van alle leden de startkaarten ipc "voorgeschoten" hun betalen alles, en wij krijgen later in het jaar de rekening van de startkaarten en het lidmaatschaps geld van de vereniging.
Maar ik heb nou dus ook de digitale nota van de KNHS gehad, dus als ze open zijn maar een belletje die kant op, dat mijn vereniging de startkaart betaald, en dat ik dus de digitale nota heb verwijderd :)
ben namelijk niet van plan om het 2 keer te betalen :n :+

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:26

bij mij zat er wel gewoon een acceptgiro bij

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:38

Heb precies hetzelfde als jij! Zat van de week met mijn internetbankieren op schoot om te betalen.. alles ingevoerd..Verrek! Er zit geen acceptgiro bij :')
Ook ik heb aangegeven dat ik een digitale rekening wil dus dat zal wel op die manier worden verrekend. Waar komt dat te staan in je internetbankieren dan?

[edit] Zie het al staan in de link die gepost is door manic :) In de Notabox dus. Weet ik ook eindelijk eens waar die voor is :')

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:08

lekker mutsig van mij, ik heb ze net via die speciale banner op de hoogte gebracht van het feit dat ik ook de acceptgiro mis en nu lees ik dit topic :+

ga het maar direct betalen via internetbankieren zoals hier al genoemd wordt en waarvoor ik me inderdaad had aangemeld en dan zie ik over vier(!) weken(zoals ze noemen als termijn op hun site) wel een keer hetzelfde antwoord van de KNHS komen. Werken ze tenminste een keer voor die behandelingskosten :P

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 18:44

staat in je nota dinges van je internet bankieren, lekekr duidelijk ben ik weer, aan de linker kant \van het scherm