Dit paard heb ik als veulen naar opfokbedrijf de Burd gebracht. Ben diverse malen wezen kijken, de beheerder kon hem steeds niet vinden, bleek dat hij steeds in een andere groep stond Op het laatst als jaarling bij 3 jarigen Toen hij anderhalf was werd ik gebeld dat hij dood in het land lag Ik heb dat toen vertrouwd, nu schept het mijn verbazing dat op horsetelex zijn stokmaat ingevuld is nl. 1.70 m. Het is een lichtbruine hengst (of ruin) echt helemaal zonder aftekeningen Weet iemand hier iets van?Ik heb er nog steeds nachtmerries van over wat er toch met dit paard gebeurd is. Ben bang dat die warrige beheerder hem verwisseld heeft met een ander
Ik zou toch even bellen. Mail kan erg lang duren en zeker in deze periode.
sliert
Geplaatst: 27-12-10 15:32
horsetelex is absoluut niet betrouwbaar. Zo staan twee van mijn fokmerries geregistreerd als zijnde ZZ-licht. Beide liepen Z1 en zijn nooit ZZ-licht gestart. Ook zijn ze nog in mijn bezit. Wie dat er neer gezet heeft...geen idee. Ik niet. Ik registreer niks op Horsetelex. Iedereen kan inloggen op horsetelex en iedereen kan ingelogt dingen wijzigen. Maar ik kan me voorstellen dat je dingen wilt uitsluiten hoor. Succes ermee.
doka
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-10 15:36
Ja dat is waar, iedereen kan in die database rommelen, ik reken ook nergens op, eerst de reactie's van KWPN EN KNHS maar even afwachten
Lijkt me meer een foutje op horsetelex. Als jij de papieren nog hebt en het paard was toen nog niet gechipt. Hoe kan iemand dan de afstamming achterhalen ?
Lijkt me meer een foutje op horsetelex. Als jij de papieren nog hebt en het paard was toen nog niet gechipt. Hoe kan iemand dan de afstamming achterhalen ?
Dat vroeg ik mij ook af. Heeft Doka misschien een kopie afgegeven bij de opfok?
supersambo
Geplaatst: 27-12-10 15:44
Dan zouden ze volgens mij nog niet de moeder kunnen achterhalen.
In verband met de feestdagen is het KWPN-kantoor in Harderwijk van vrijdag 24 december tot en met zondag 2 januari gesloten.
Joscaa
Geplaatst: 01-02-11 18:44
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik zou even bellen ipv mailen, is even wat directer en is de situati misschien wat makkelijker uit te leggen? Wel raar dat je paard eerst "kwijt" is, vervolgens in een andere groep staat & ineens dood is???
jarrah
Geplaatst: 12-02-11 17:47
Wat een vreemd verhaal.. Alhoewel.. er staat ook GGK bij... lijkt me sterk dat hij is goedgekeurd is en jij hem nooit hebt gezien. Heb je een kopie van het papier meegegeven aan iemand oid?
Edit: laat maar, ik ben een beetje kippig, zie nu dat er niks is ingevuld na GGK, dus hij is niet goedgekeurd