Welk merk cap is het goedkoopst?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxiloveyouu

Welk merk cap is het goedkoopst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 12:40

Laatst bijgewerkt door xxiloveyouu op 27-12-10 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Welk merk cap is het goedkoopst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:43

Een goedkope cap is vaak wel minder veilig..

Maar bij decathlon hebben ze erg goedkope geloof ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:44

Ik zou als ik jou was gewoon naar een winkel gaan waar ze veel caps hebben, en er een kopen die fijn zit, ook al is hij een tientje duurder :)
Een cap is alleen veilig als hij goed past, en daarnaast is het ook heel vervelend als je een cap op hebt die klemt of wiebelt. Gewoon goed gaan passen dus! Heel veel prijsverschil is er volgensmij ook niet tussen verschillende merken "basis" caps, rond de 50/60 euro kan je een prima cap kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:45

Blijheid schreef:
Ik zou als ik jou was gewoon naar een winkel gaan waar ze veel caps hebben, en er een kopen die fijn zit, ook al is hij een tientje duurder :)
Een cap is alleen veilig als hij goed past, en daarnaast is het ook heel vervelend als je een cap op hebt die klemt of wiebelt. Gewoon goed gaan passen dus! Heel veel prijsverschil is er volgensmij ook niet tussen verschillende merken "basis" caps, rond de 50/60 euro kan je een prima cap kopen.

Bij decathlon hebben ze caps van 15 euro..

Maar zelf zou ik daarmee nooit gaan rijden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:47

Ik zou nooit gaan rijden met een cap van 15 euro, ze zijn niet voor niets zo goedkoop.. Rond de 60 euro kan je inderdaad een goede cap kopen zonder frummels en extra toestanden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:48

@nini_roosje: Klopt, daarom heb ik het ook over een "prima basis cap" voor 50/60 euro :)

xxiloveyouu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 12:49

Anoniem schreef:
Blijheid schreef:

Bij decathlon hebben ze caps van 15 euro..

Maar zelf zou ik daarmee nooit gaan rijden..

NEE , dat zou ik in mn hele leven niet doen.
een cap van 50 60 70 euro ong.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:51

Blijheid schreef:
@nini_roosje: Klopt, daarom heb ik het ook over een "prima basis cap" voor 50/60 euro :)

Idd caps van 50/60 euro zijn vaak prima voor manege lessen en ander basis werk. Voor springen en eventing, Heb ik zelf een cap van 150 euro. Omdat mijn cap van 60 euro niet goed genoeg aan sloot op mijn hoofd. Waardoor hij niet fijn zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:53

Anoniem schreef:
Blijheid schreef:

Idd caps van 50/60 euro zijn vaak prima voor manege lessen en ander basis werk. Voor springen en eventing, Heb ik zelf een cap van 150 euro. Omdat mijn cap van 60 euro niet goed genoeg aan sloot op mijn hoofd. Waardoor hij niet fijn zat.

Dat is nog wel het belangrijkste :j
Een cap kan nog zo duur en veilig zijn (hoewel duur en veilig niet altijd samen hangen) maar als hij niet goed aansluit heb je er eigenlijk nog niks aan :)

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:54

Ik he een casco cap Die was volgens mij niet zo dur en zat het lekkerst.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:55

Rond de 50/60 euro heb je inderdaad een goede, en veilige cap. Je moet gewoon naar een winkel gaan, en om advies vragen en even kijken wat voor jou ook het beste zit.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:48