[PG] Lexandra (v. Elmshorn), donkerbruine KWPN merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein_B

[PG] Lexandra (v. Elmshorn), donkerbruine KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 18:00

Ik ben op zoek naar mijn vroegere paard Lexandra (roepnaam Lotje). Een donkerbruine KWPN merrie van Elmshorn (x Rigoletto x Joost) geb. 1993.

In maart 1999 heb ik mijn toppertje helaas moeten verkopen. Ze is toen gekocht door Ricardo Slooff en gestald op een (naar later bleek) handelsstal in Uden. Hij heeft haar verder uitgebracht in de springsport en haar gebracht tot in de M-klasse en haar toen wsch doorverkocht. Ik ben helaas contact met hem verloren en heb later via internet wel geprobeerd te achterhalen waar Lotje naartoe is gegaan. Ik heb haar alleen op de site van Paardenfokken kunnen vinden en op een oude startlijst van een springwedstrijd in 2001 (Sonia Leutenegger uit Heeswijk) op de site van heideruiters.nl.

Is er iemand die Lotje/Lexandra kent of gekend heeft? Iemand die Sonia Leutenegger kent en haar met mij in contact kan brengen?

Lotje heeft heel veel voor mij betekend en ik heb altijd willen weten wat er van haar geworden is.
Ik hoop dat er iemand is die mij meer kan vertellen.

Groetjes,
Marjolein

Marjolein_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 16:36

Niemand??

lenore

Re: [PG] Lexandra (v. Elmshorn), donkerbruine KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:16

heb je fotos

Marjolein_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 12:22

Dag Lenore,
Ik heb wel foto's maar die zijn niet digitaal. :D En ik heb hier geen scanner.
Dus helaas.