Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
trekpaard15 schreef:margjex schreef:bik zou eerst zelf wat vuurwerk kopen en dan eerst voorberijden dan 1 rotje ofzo kijken wat ze doen en dan 2 enz..
jaa de buren zijn al begonnen met het afsteken..
bij de paarden.Arabesk schreef:Doordat jochies vuurwerk afsteken in de dagen ervoor wennen ze er al aan. Ik heb ook nog eens trekbommetjes gekocht (held die ik ben) en ik ga er straks een paar trekkenbij de paarden.
Op het moment zelf 0.01h dan is het net heftig onweer voor ze, maar het ligt er ook aan hoe ver je van de huizen afzit met je paarden.

Voorheen had dit een andere naam.
appellien schreef:je kunt ze ook wat tranquelizer (of zo iets) geven. Is te krijgen bij de DA. Een soort wormenkuurspuit, maar dan met spul erin waar ze wat duf van worden.Voorheen had dit een andere naam.
Mijn paard en pony stonden met oud en nieuw altijd in de stal met het licht aan en een flinke emmer slobber erbij. Daar gaan ze dan zo in op dat ze van het vuurwerk weinig merken. Maar ja, ik woon ook niet naast buren met vuurwerk...![]()
![]()
Succes!
.