Hallo, Is er iemand die mij meer informatie kan geven over het talentenplan en het JSP? En dan bedoel ik vooral ervaringen en tips. Ik krijg van meerdere mensen te horen dat ik me hier ergens voor op moet geven. En dat wil ik dan ook heel erg graag.
Alleen ik heb geen idee of ik daar voor in aanmerking kom en hoe ik daar bij kom.
Je hebt verschillende dingen, van de KNHS uit maar ook daarnaast
Rabobank-talentenplan is dat je zie bovenstaande aan bep eisen voldoet en dan naar de Jaarlijkse rabotalentendag mag. Hier wordt je voor gescout en/of uitgenodigd. Als je hier goed presteerd en ze zien wat in je maak je kans op de Regiotrainingen.
Dit bestaat uit een info-dag en 9 trainingen van een toptrainer/instructeur.
Als je bovengemiddeld presteert kom je in de kaders en maak je kans om lid te worden van het Rabobanktalententeam echter is dit weg gelegd voor zeer weinig mensen.
Als je dat wilt zul je volledig voor de sport moeten gaan en daar zit een hoop tijd werk enz. in en een hoog kostenplaatje.
Daarnaast komen er steeds meer dingen als TTC Talententrainingscentra. Hier wordt je op basis van leeftijd, niveau en woonplaats uitgenodigd. Je moet je inschrijven voor een selectiedag en dan wordt je uitgekozen om daar te trainen als je goed genoeg bent. Dit kost je inschrijvingsgeld voor de selectiedag en daarnaast per avond ook een X bedrag.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijkheid heb geschept maar er zijn naast mijn voorbeelden nog vele anderen dingen gaande echter dit is wat wij in de buurt hebben.
Rabotalentenplan is voor D-pony's die Z2+ ( minimaal) 1.
maar je zou dit jaar nogmee kunnen doen aan het jsp aangezien je aankomend jaar 17 wordt toch? er staat dat het alleen voor b & l is dus dan zou je met phoebe kunnen maar over de M vertel ik wel ff op msn;)
YvonneV
Geplaatst: 24-01-11 23:30
loriene schreef:
JSP...moet je even kijken op de site van regio Friesland en dan volgens mij onder het kopje Jeugd. Daar staat alles over het JSP.
Ik zie daar alleen maar een inschrijfformulier en verder geen info