thermoboots

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

irisskib

thermoboots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 23:47

Hallo
Ik heb altijd last van koude tenen in de winter dus heb ik erover na gedacht om thermoboots te gaan kopen! Weet iemand misschien met welke thermoboots je kan paardrijden met gewone stijgbeugels en welke niet te duur zijn?
graag reactie's
misschien ook met links naar de plaatjes?

goldie_

Re: thermoboots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:49

bij divoza hebben ze dressuur thermolaarzen

ze kosten 70 euro

en ze zijn handig want ik gebruik ze nu ook in de sneeuw

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 23:53

kan je daar ook mee paardrijden?

xxiloveyouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:53

die van de welkoop zitten heeerlijk warm!
30 euro!
ik heb ook wel eens mensen gehoord die zeggen dat je blijft haken, maar dan heb je ze te groot gekocht!
die van WELKOOP zitten heerlijk!

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:55

Bij de boerenbond heb je ze ook. Voor 25,- dacht ik. Ik had ook altijd koude voeten.
Ik heb ze in het voorjaar gekocht in de aanbieding voor 20 geloof ik.
Zijn wat log, maar heerlijk warm en zitten heerlijk.
Iedereen die ze ziet (en NIET rijdt) gaat richting de boerenbond omdat de normale boots vollopen met sneeuw hier.
Deze zijn een stuk hoger.

xxiloveyouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:27

boerenbond = welkoop btw.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:29

bij hyporama hebben ze euro-star thermo laarzen waar je op manege's ook mee mag rijden,

Appelpit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:12

goeie vraag.!
k zoek ook al een tijdje termo laarzen.. blijken heerlijk te zijn! :) want om nou met koude tenen te rijden. :brr:

_Maart_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:14

Ik heb de thermoboots bij de Welkoop vandaan, ze zitten heerlijk en passen ook normaal in je stijgbeugels,

Alleen is het bij mij nog steeds het geval als ik gewone sokken,thermosokken en thermolaarzen aan heb, ik nog steeds koude tenen krijg als ik te veel stil sta, heel vervelend...

Verder is het echt aan te raden, alleen is het alleen maar hoe lekker ze zitten :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:18

Weten jullie zeker dat die van de welkoop 30 E zijn? Zag ze laatst namelijk wel voor 70 staan, maar niet voor 30 :?

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:21

ik lees even met je mee want ik heb met de meeste thermolaarzen dus ook gewoon ijstenen... :brr:
ik heb ze nu van horze, zitten lekker en met rijden ook prima. alleen helemaal niet warm!
die zal ik je dus ook niet aanraden. ;)

Loes000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:25

Neem niet de mondoni canada (dat zijn de bekende van de divoza, 29,95)
Ze gaan heel erg snel kapot,
ik heb ze, dit jaar nieuw gekocht, en nu is de voering aan de binnenkant er al voor een deel uit, en op de buitenkant van de laars gaat het ook kapot.
Ik ben er absoluut niet tevreden over, want ik krijg in deze laarzen alleen nog maar koudere voeten/tenen.

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:28

ik heb de mondoni alaska. bn er erg tevreden mee en kan er lekker mee rijden.

Linda1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:34

De laarzen van Moutain Horse kan ik je wel aanraden. Ze zijn wel prijzig, maar na mijn ervaringen met deze laarzen zijn ze voor mij wel helemaal waard voor het geld.
Deze laarzen draag ik nu voor het tweede jaar en tot op heden nog geen koude & natte voetten. Ik heb deze laarzen al behoorlijk snel aan (zodra het kouder en nat weer buiten is) en gebruik ze intensief. Ik loop er ook mee door modder, plassen water, sneeuw (soms moet ik veder als alleen mijn voet door de modder, water en sneeuw). Ik rij er ook mee. Ik heb maar maat 36 en maak gebruik van veiligheidsbeugelriemen met zo'n elastiek, ik weet niet of dit veel invloed heeft. Het ligt er denk ik ook aan hoeveel ruimte je in je beugels hebt. Ik merk nog geen slijtage aan de laars, ze zien er nog goed uit, zijn nog steeds waterdicht en de rits werkt nog perfect.

M_I_K_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:44

Ik heb ze vorig jaar voor € 35,- bij Agradi besteld. Ik zag ze inderdaad ook bij de Welkoop voor € 30,-. Ik vind het ideale laarzen, ik kan er ook goed mee rijden. Ik gebruik ze ook als 'werklaarzen' op mn werk en stage (kinderboerderij/zorgboerderij). En ze zijn ook erg handig als ik de honden gaat uitlaten. :)

Ik ben er heel tevreden over!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:52

Ik heb de hh deluxe voor maar 20 euro (nieuwe winkel) zijna anders 60. Zitten heerlijk warm en kan er goed mee rijden.

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:56

Linda1989 schreef:
De laarzen van Moutain Horse kan ik je wel aanraden. Ze zijn wel prijzig, maar na mijn ervaringen met deze laarzen zijn ze voor mij wel helemaal waard voor het geld.
Deze laarzen draag ik nu voor het tweede jaar en tot op heden nog geen koude & natte voetten. Ik heb deze laarzen al behoorlijk snel aan (zodra het kouder en nat weer buiten is) en gebruik ze intensief. Ik loop er ook mee door modder, plassen water, sneeuw (soms moet ik veder als alleen mijn voet door de modder, water en sneeuw). Ik rij er ook mee. Ik heb maar maat 36 en maak gebruik van veiligheidsbeugelriemen met zo'n elastiek, ik weet niet of dit veel invloed heeft. Het ligt er denk ik ook aan hoeveel ruimte je in je beugels hebt. Ik merk nog geen slijtage aan de laars, ze zien er nog goed uit, zijn nog steeds waterdicht en de rits werkt nog perfect.

Ik heb ook deze laars en heb precies dezelfde ervaring. Het zijn super fijne laarzen. Echt een aanrader :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:00

Naooom schreef:
Linda1989 schreef:

Ik heb ook deze laars en heb precies dezelfde ervaring. Het zijn super fijne laarzen. Echt een aanrader :D

En hier nog een fan. Trouwens van alle laarzen en schoenen van Mountain Horse.
Echt een aanrader.

Ze zijn wat duurder, maar daar heb je ook wat voor.
5 jaar geleden stalschoenen gekocht, elke dag aan en zijn nu pas aan vervanging toe. Het is gewoon een heel goed merk.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 00:01

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 09:40

Winged schreef:
Weten jullie zeker dat die van de welkoop 30 E zijn? Zag ze laatst namelijk wel voor 70 staan, maar niet voor 30 :?

Dat zijn andere. Die van boerebond/welkoop die hierboven genoemd werden zijn overal uitverkocht. Nu hebben ze andere en die zijn veel duurder.

MaximeViola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:42

Ik heb ze bij de welkoop gehaald je moet wel kijken
dat je laarzen makkelijk door de beugel kunnen
en niet dat je vast kan gaan zitten
Misschien zijn termosokken ook handig voor jou
als je altijd koude tenen hebt ik gebruik ze ook
heerlijk warm

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:45

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:13

Afbeelding
deze zijn 165 wel echt leer

Afbeelding
deze zijn 155 ook van echt leer

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 01:06

Naooom schreef:
Linda1989 schreef:

Waar hebben jullie deze laarzen gekocht en hoe duur waren ze?

pegster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 01:40

iemand interesse ??
ik heb een paar nieuwe mountain horse rimfrost te koop
maat 39 wijde schacht. NIEUW IN DOOS voor 85 euro

ook nog een paar mountain horse rimfrost maat 39 normale schacht
deze zijn gebruikt...voor 50 euro

wie oh wie ?? stuur me maar een email of pb