Sinds een aantal weken mag ik zeggen dat ik een stalgenoot en pensionpony er bij heb.
Het is altijd erg gezellig met zijn 2e en ik ben erg tevreden. Het was een oplossing voor ons allebei en alles loopt soepel.
Nou zat ik er aan te denken om een soort logboek bij te houden.
Soms gebeurd het dat mijn stalgenoot 's ochtends de paarden naar buiten doet en ik ze dan 's avonds weer naar binnen doe omdat dat soms beter uit komt voor ons beide.
Ik kom nou toevallig in een situatie waarin ik 2 weken niet telefonisch te berijken ben.
Wat nou als mijn stalgenoot 's ochtends een wond in het been van m'n paard ziet? (Niet ernstig oid.)
En ze kan me niet te pakken krijgen?
Dan leek het me handig dat ze het in dat logboek schrijft zodat ik dat tegen de loop van de ochtend kan lezen en Olivier alsnog even kan nakijken en desnoods de dierenarts bellen.
Nu gaat het niet alleen om medisch, maar ook een a-4tje waarop belangrijke nummers staan zoals dierenarts,hoefsmid, tandarts e.d
Ook een a-4tje waarop staat wanneer ze allemaal voor de stallingskosten heeft betaald (per maand)
En misschien ook nog iets met informatie van de paarden?
Of belangrijke data's waarop Hoefsmid e.d komen en waarneer paarden voor het laatst zijn geweest en dus weer moeten? (Inenten,Hoefsmid, DA controle,Tandarts e.d)Wat vinden jullie, handig idee of alleen maar overbodige rotzooi?
Graag hoor ik nog meer dingen die er bij kunnen!
Groetjes, [Giolli].