Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je praat over verzekeringsfraude! Dit is een strafbaar feit, die ik niemand zou aanraden.
Je blijft je hele leven hier de consequenties van houden .... niet verzekerbaar of tegen hele hoge premies! Om maar niet te spreken in de werksfeer, je spreekt wel over fraude! De meeste werkgevers zijn hiervan ook niet gecharmeerd. 
cissy schreef:Dat is op zich raar, de schade van de trailer valt toch onder de AVP verzekering van de eigenaar van het paard? Wat was de reden dat ze niet vergoeden?
cissy schreef:Kijk maar in de kleine lettertjes waarvan?
Effe voor mijn beeldvorming, het paard heeft toch schade aan de trailer toegebracht dan valt dat toch onder de AVP van het paard? Dat heeft dan toch niks met de aanhangerverzekering van doen?
Als het paard schade aan voor mijn part de auto had toegebracht zou het wel worden vergoed?? Ik snap die redenatie niet zo. De eigenaar van het paard is aansprakelijk voor de schade die het paard toedient aan zaken van derden, in dit geval dus een geleende trailer, dan maakt het toch niet uit of die zaak van derde al verzekerd is??
*waar is LDRD?*
cissy schreef:degene waar de trailer van is hoeft niet verzekerd te zijn voor schade die anderen eraan toebrengen alleen voor schade die ze er zelf aan toebrengen, mijn trailer is ook all-risk verzekerd maar als mijn stalgenoot m leent en er wat kapot gaat zullen ze toch echt de schade zelf moeten betalen.
Suzanne F. schreef:cissy schreef:Kijk maar in de kleine lettertjes waarvan?
Effe voor mijn beeldvorming, het paard heeft toch schade aan de trailer toegebracht dan valt dat toch onder de AVP van het paard? Dat heeft dan toch niks met de aanhangerverzekering van doen?
Als het paard schade aan voor mijn part de auto had toegebracht zou het wel worden vergoed?? Ik snap die redenatie niet zo. De eigenaar van het paard is aansprakelijk voor de schade die het paard toedient aan zaken van derden, in dit geval dus een geleende trailer, dan maakt het toch niet uit of die zaak van derde al verzekerd is??
*waar is LDRD?*
Auto is apart verzekerd. Die wordt dus wel vergoed. Je hebt immers je auto verzekerd. Je aanhangwagen moet apart verzekerd zijn anders wordt de schade niet vergoed.
Geloof mij maar want ik heb de ellende aan levende lijve ondervonden.

Niet meer dan logisch, maar omdat ik twee personen heb gesproken bij de verzekering die allebei hetzelfde argument hebben waarvan de één zegt dat het wel vergoed word en de ander zegt dat het niet vergoed word. Ben ik daar benieuwd naar. Het gaat in dit geval dus echt niet om verzekeringsfraude (anders leg ik het verhaal ook niet uit aan de verzekering zoals het gegaan is?????) of dat ik niet wil betalen
.