Ik weet totaal niet waar dit hoort te staan, dus ze thet hier maar neer; modjes voel jullie vrij het te verplaatsen
Anyway,w at vinden jullie er nou van? Rijden in de sneeuw? gevaarlijk? gewoon doen? kan makkelijk?
Ik heb nu namelijk al 4/5 weken niet gereden ivm sneeuw/vorst, en vroeg me af of het kwaad kon om een rustig stap/buitenritje te maken. ik zie op bokt een paar ITP's voorbij komen waar dit ook gewoon wordt gedaan en zelfs mensen in de bak rijden.
Ik vroeg het aan een paar mensen op stal en daar kwamen ook verschillende reacties uit. De een zegt gewoon doen, je paard heeft toch geen hoefijzers rij alleen wel in de 'tiefsneeuw'. De ander zegt doen, maar blijf uit de tiefsneeuw en weer een ander zegt als je zelfmoord neigingen hebt vooral doen
oftewel ben nog niks wijzer!Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
al dat werk voor niets gedaan dus
Ik doe overigens geen kalkoenen in, is op dit moment ook niet nodig. Moet ook zeggen dat ik zomers erg veel op gras rij en ook geen punten draai dus de paarden kennen het in die zin wel.
Mijn haf loopt ook voor de wagen e.d en was rondom beslagen. Ik heb voorige week eerst achter er af gehaald (voor had hij trouwens wel nagels met wideapunten). Deze week ook voor verweiderd. Nu zijn ze hoeven lang en is de kans op gevoelig lopen minimaal. Nu konden we weer lekker sleeen en buitenrijden.
We werden er allebei erg blij van.
.