Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rclaeys schreef:Er werd rustig gereden dit tot 5-10 km/u door de bochten op wegen waar 70 mocht gereden worden. Hij had vooral last in de bochten als hij aan de buitenkant stond hij staat aan de linkerkant dus bochten naar rechts had hij lastig mee.
Rclaeys schreef:Zo'n b dingetje was inderdaad ook mijn plan maar we hebben spijtig genoeg geen budget om nog een auto te hebben (inschrijving, taksen, verzekering,...)
We hebben geprobeerd om mijn zus haar paard (die volledig trailermak is) naast hem te stellen en dan loopt hij er zo op. Maar de auto mag niet trekken met 2 paarden op. En mijn zus heeft schrik dat haar paard geblesseerd geraakt als mijn paard in paniek slaat. Dus dat is niet echt een optie. De twee paarden staan als 3 jaar naast elkaar op stal, rijden bijna altijd samen en staan samen op de weide dus die hebben echt wel vertrouwen in elkaar dus ik weet niet of het met een willekeurige pony gaat lukken.
De trailer is trouwens zo'n iforwilliams http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be ... 232737.jpg dus dat zit wel goed denk ik
Er staat een tussenschot in de trailer. Met een paal in het midden kleppen langs voor en achter voor zowel voor als achter uitgang breder te maken. Door de paal zijn deze tussenschoten erg stevig.
Ik vrees dat hij zijn gewicht verlies omdat hij niet durft leunen tegen de wanden zoals hij ook niet achterwaarts eraf durf. Hij glijd gewoon weg. We hebben al stro op de ondergrond geprobeerd (toen hij er wel op ging) maar dat helpt hem niet.
Joltsje schreef:erg lastig zeg.
maar met het paard van je zus loopt ie er wel vrij makkelijk op.
dan zouik dat toch eerst proberen.
en dan gewoon eerst niet rijden.
dus paardjes er op. klep dicht. eerst ff 10 minuten wachten.
volgende keer een bakje koffie drinken en zo opbouwen. als ie er dan een half uurtje op wil staan. dan een klein rondje rijden.
dat ie geen evenwicht heeft is wel heel vreemd zeg. heeft hij dat anders ook? met wandelene n zo?