Hallo bokkers, ik overweeg om kaarten te kopen voor Apassionata (http://www.apassionata.nl/), maar ik vind de kaartjes vrij prijzig. Is er wel eens iemand hier naartoe geweest en zo ja, vond je het de moeite waard ?
Zeker de moeite waard Maar je topic staat niet goed, ik tem even voor je
quartel
Geplaatst: 21-12-10 00:29
meer dan de moeite waard zelfs. Ik vond het echt helemaal geweldig daar.
ik raad het je aan wel te doen.
Wig_love
Geplaatst: 21-12-10 00:29
Ik ben er 2x geweest. Maar het is zeker een mooie Show. Alleen voor de 2de x had ik zoiets ja, Erg leuk maar ben dr al een x geweest.! Maar het is zeker wel de moeite waard!
Ik ben er twee jaar geleden geweest wn vond het juist bar tegen vallen. Veel gepraat tussen door alsof je in het circus was. Nee, ik ga er niet meer heen.
ruth91
Geplaatst: 21-12-10 00:42
ik ben er vorig jaar geweest, dacht als ik ga dan wil ik het goed zien, dus eerste rij (duurste kaarten) en het was echt geweldig! heel spectaculair
Ik ben wel naar Cavalia geweest, is geloof ik net zoiets naar appassionata. Maar wel heel spectaculair! Ook wel duur.. Misschien even kijken op marktplaats?
Ik ben een paar jaar terug geweest. Zeker erg mooi, maar beetje het idee van een cirus. Er was niet echt een verhaallijn, maar steeds losse acts. Neemt niet weg dat die niet mooi waren...
Maar ik praat over een jaar of 5 terug. Weet niet hoe de shows nu zijn Maar zeker leuk om een keer te gaan
Marktplaats zou ik zelf niet zo snel doen. Gaan ook veel nep kaartjes rond en dan is het zo zonde van je geld.
Ja ik ook. Was mooi alleen vond ik het niet netjes afgewerkt. Was denk ik 2 jaar geleden.
cavaletti
Geplaatst: 21-12-10 12:54
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en ik vond het zooooo enorm tegenvallen. Veel geld voor een kaartje en gewoon een erg slechte show. Ik bedoel daarmee dat het erg profesorisch was en zeker het geld niet waard. De kleding en alles eromheen was wel mooi maar de show zelf was niet spectaculair en erg amateuristisch. Er zaten zelfs ruiters tussen die zo van een manege hadden kunnen komen qua rijtechniek. Nou heb ik niks tegen manegeruiters maar wel als we voor 4 personen 260 euro kwijt zijn, dan verwacht ik een professionele show te zien.
Ik ben twee jaar geleden een keer geweest, vond het niet super geweldig ofzo! Viel wel een beetje tegen, destijds had je ook GOA, dat was 10x zo mooi! Daar zat ook écht een verhaallijn in!
Cinderella_
Geplaatst: 21-12-10 12:57
Ook wij zijn er enkele jaren terug geweest. Een erg mooie show en ook ik vind het zeker een aanrader!