Ik vroeg me af of het toen nog meisje die ik heb ontmoet als jong meisje hier op bokt zit of iemand die haar kend

Zoals ik me kan herrineren heet ze tantra (kan dr ook naast zitten) ze had een grote fjord genaamd doerak, deze stond achter een boerderij samen met een dartmoor achtige pony waarvan ik dde naam niet meer weet en een bruine pony met witte benen genaamd wouter.
Ik was samen met mn oom, tante en nichtje op vakantie in zeeland, we zaten in een boerderij met een piano. Tantra woonde in de buurt en ging rijdend naar de vereniging met doerak. Er kwam ook een ander meisje langs die veel bij de paarden kwam genaamd dimfie.
Ik ben met tantra nog thuis geweest, helaas kan ik me daar niet heel veel meer van herinneren
we waren een jaar of 9/10 misschien zelfs jonger.Ik ben benieuwd of iemand de paarden en tantra kent ik zou graag weer met haar in contact komen, het was zo'n leuke vakantie ik mocht zelfs op wouter rijden laatst kwam ik een foto tegen van die vakantie en bedacht ik me weer hoe leuk het daar was.
Dus ken je tantra, doerak of wouter pb of reageer hier onder