morgen wil ik gaan kijken naar de laarzen van epplejeck deze http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=6000017 Weet hier misschien iemand hoe het zit met de kuitmaat? De XLW hoe wijd is die Kan ik daar met mijn 44/45 cm in?
x_Milou
Geplaatst: 20-12-10 21:14
Ik vind de maten heel onlogisch, maat 36 was voor mij echt te lang, dan te bedenken dat ik 39 heb Nu heb ik ook wel erg korte benen maar zo'n vreemde maat had ik toch nog niet aangehad
Okee Besloten om toch maar chaps te houden omdat ik in de winter een dikke broek aan heb en ik hier nog nieuwe chaps heb liggen Dus dan zou het zonde zijn om ze niet te gebruiken Maar ik hou ze in me achter hoofd Ik heb ook onwijs korte benen Heule dikke kuiten en hele korte benen en normale voetmaat
ik ben wel benieuwd op verdere commentaar van iedereen .. heb net laarzen van de divoza gehaald die super bevallen. maar deze zijn nog goedkoper en wat is het onderhoud van deze laarzen aangezien kunstleren?
Ik denk wel dat ze warm zijn, er zit een zachte fleeceachtige voering in, weet niet zeker of die ook bij de voet zit, maar iig wel bij de schacht dus ik denk het wel