Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
WolinLotte schreef:Ik vind het belangrijk dat het paard genoeg halsruimte heeft, het paard gebruikt zijn hals ook voor zijn evenwicht en genoeg halsruimte vind ik belangrijk, ook hoe hoog het dak is. Ook vind ik de optap erg belangrijk, deze moet een goede antislipbodem hebben en de instap moet zo laag mogelijk.
Wellicht trapbescherming?
Knert schreef:welke zijde je het liefste het deurtje hebt zitten? ik heb aan de rechterkant (van achter bekeken), maar had hem toch liever aan de andere zijde willen hebben.

suffie schreef:Toch heb ik nog een goede tip voor je. Wij wonen hier in het grensgebied en zijn regelmatig met de trailer op pad. Aangezien het in Dld verplicht is met MS banden of winterbanden te rijden, is het verstandig dat je trailer ook van MS banden is voorzien (allweather). Op deze manier kun ook onder Ned. winterse omstandigheden veiliger met de trailer op pad. Soms zitten ze er niet standaard op, maar kunnen ze vanaf de fabriek bij een nieuwe trailer wel kosteloos geplaatst worden, zoals in ons geval.
Veel plezier met je nieuwe aankoop!