Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij donderde gewoon door, daarbij reed ik thuis en op de club altijd met een enkel gebroken bitje, op concour reed ik dan met een stangetje. Dat ging altijd heel goed
xxFlowerGirl schreef:De pony die ik nu heb is ook ontzettend heet in het parcour, maar je moet ze niet een scherp bitje in hangen. Ik ben ook nog een beetje telkens aan het kijken wat beter met der gaat, maar ik heb nu een normaal watertrens gebroken bitje met martingaal, en dan niet te strak houden onder het parcour maar ook elke keer ontspannen.
Mijn vorige pony was niet echt heen maar echt een bulldozerHij donderde gewoon door, daarbij reed ik thuis en op de club altijd met een enkel gebroken bitje, op concour reed ik dan met een stangetje. Dat ging altijd heel goed
![]()
Je moet het natuurlijk wel eerst thuis uitproberen een keertje of het werkt maar niet altijd thuis er mee rijden. Je moet dan juist op concour iets anders hebben waardoor je pony er niet aan gewend raakt;)