Vandaag had ik wedstrijd in Warnsveld! Verslag:
Vanmorgen om 6 uur ging mijn wekker.. met als gevolg dat ik een kwartier later pas op stond

Kom bij de pony's, gauw beetje klaargemaakt (vlechten en wassen had ik gister al gedaan) Willen we de vrachtwagen pakken... zit de deur op slot! Konden we dus niet bij de sleutels...

Wij daar aangekomen, Boas van de vrachtwagen gehaald en opgezadeld. Ik naar het losrijterrein.. mams startbewijzen halen...
Boas was echt super opgefokt.. staart erop.. snuiven (= ik ben arabier

Ik de proef rijden: SUPER! 2e proef: ook goed, wel minder.
Daarna Dancer opgezadeld, liep ook erg goed, ga de ring in, nette proeven!
Na mijn 2 proeven met Dancer gauw naar Bestgaande Rijpony gecrosst... maar dat werd niks.. Dancer loopt normaal nooooooooit in een springring...

En ja.. .toen de uitslag van de dressuur! Met Dancer had ik 2x 152.. overal laag gepunt.. want ik was wel 1x 1e bij de C-pony's!!!!!! (L1 dressuur)
En Boas, 151 (2e proef) en.... 165!!!! En een 3e prijs! (van de 27!!!!) Jaaa die proef ging echt super hoor!! ben echt helemaal gelukkig!

En het was nog wel een jaar geleden dat ie op concours is geweest... en ik moest ook meteen L1 met hem! Jeeeeeejjjj *blij blij*
Hier een foto van Dancer tijdens het uitstappen met een vriendin (Laura op Pasha, zij heet Pasha hier op bokt!) Laura heeft ook super gereden! Het was haar laatste B-wedstrijd (en de Gelderse moet ze nog) en ze had 2x 172 punten! En ze was 1e en 2e!

Links: ik op Dubbelland's Dancer. rechts: Laura op Pasha!
Groetjes!
*hoop op reacties!