ja sorry 1e proef(we zijn steigerend door de proef gegaan.......
) was echt niet leuk meer!!!!!!en ik werd een beetje boos! dus na de proef heb ik me afgemeld voor de 2e
het stomme was dat ik maar liefst 9(lees 9) 7ens had...keek me ogen uit! oke wel 135 punten
met allemaal 2en en 4en
maar snap niet hoe ik aan 7ens kom als ik zo'n proef heb gereden!
maar oke toen springen....echt inspringen ging fantastisch!! hij deed zo zijn best(moest ook wel naar zo'n kl*te proef)
nou toen de ring in. echt hij sprong super!!!!
hindernis 4 was meteen al de 3 sprong(steil-oxer-oxer) en hij stond erg ruim!!!!! maar hij sprong hem zo geweldig!!!
helaas was 5 een bak water met een sprong erboven
en aangezien ik ene paard heb met watervrees
dus ik gaf gas en reed hem lekker op druk! maar op het laatste moment zag hij het water glinsteren en toen maakte die een geweldige sliding
(we gaan maar eens western rijden, is wel voor hem weggelegd!
) en toen ging ik stappen en na ffies denken....
heb ik me afgegroet!!! ik heb gewoon super lekker gereden.....en het is zijn angst voor het water(af ent oen doet ie het wel, maar soms heeft ie wat in zijn kop
) maar ik verliet galopperend de springring, lekker laag en rond aan het been! en het gaf me een goed gevoel.......want ik had me toch een potje zenuwen!!!!
ben blij dat ik ben gestopt! ik had wel door kunnen gedaan, maar het had zo kunnen zijn dat hij weer was gestopt en dan zat ik op -2
of we hadden door kunnen gaan met het risico dat ie na de watersprong helemaal uit het ritme is! en nu heb ik het toch redelijk goed afgesloten!
ik neem hem nu mee naar Lisse(kamp.) en daar zien we wel verder. ik hoop dan dat ik gewoon een sloot krijg ipv van bak water met hindernis