[PG] Surprise, bonte merrie met maanoog

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jamdekoning

[PG] Surprise, bonte merrie met maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 13:36

Hallo,

Ik heb mijn prachtige bonte veulen verkocht toen ze 3 jaar oud was naar Sint Oedenrode, omdat ik het te druk met school had en amper tijd voor haar had. Ze zou naar team dreamhorses gaan, maar ik kon een paar jaar later geen contact meer opnemen, via een website(teamdreamhorses) niet, via een telefoonnummer(vervallen) niet of via zijn email adres(vervallen) niet.
Ik ben vorige week naar de plaats gegaan, waar team dreamhorses volgens internet zou moeten zijn, en er stonden 5 zeer verwaarloosde, uitgeputte paarden zonden water, voer of deken terwijl er sneeuw lag. Hier stond Surprise niet bij, ik hoop dat ze is doorverkocht naar een betere eigenaar, want anders ben ik er bang (aangezien de paarden die er stonden er heel slecht uitzagen) dat ze dood is. Ik vraag dus bij deze of iemand weet waar ze is, of ze daar wel heeft gestaan, of iemand de eigenaar kent(zodat ik hieraan kan vragen waar ze dan heen is) of ook maar iets van dr weet...

Het is een bonte merrie, op dr voorhand overwegend wit, achter en een stukje bij dr linkeroorbeen bruin. Ze heeft een maanoog aan de linkerkant, ze is super lief en knuffelig, haar moeder was een Arabier, haar vader is onbekend(maar wel groter, en bond geweest), ze is nu ongeveer 7, 8 jaar, ze heeft geen stamboom.

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je me verder kan helpen, ik was altijd gek op haar en het doet me ook echt pijn dat ik haar vanaf dr geboorte heb kunnen knuffelen en nu gewoon helemaal kwijt ben.

BlueLady

Re: Surprise, bonte merrie met maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 18:37

Heb je foto's van haar?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 22:51

Was de linkerkant van haar hoofd ook bruin?
Witte voorbenen?

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 11:35

heb je een foto?

jamdekoning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 11:27

Is miss wel slim, ik was al foto`s aan het zoeken toen ze 3 jaar was, daar lijkt ze nog t meest op, maar op de site van miss vorige eigenaar(ik weet niet of ze er 1 dag heeft gestaan of 1 week) staat ze ook:http://teamdreamhorses.eu/page21.html ( ik weet niet hoe de foto toevoegd?)

jamdekoning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 11:29

ja haar linkerkant van haar hoofd was ook bruin, en voor een groot gedeelte witte voorbenen, heeft ze ook een maanoog Jolliegirl?

jamdekoning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 12:38

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:49

Ik weet voldoende. Het was haar niet. :)

jamdekoning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 23:07

Afbeelding

4catootje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:53

dit paard zag ik eens op een manege staan surise ze of hij weet ik niet (ik was gewoon eens mee met een vriendin) was echt super lief ik hoop dat je hier iets aan hebt ik weet niet precies hoe ze eruit ziet maar kon alleen deze foto vinden[img]javascript:void(0)[/img]

4catootje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:36

ik weet echt niet of het haar is en weet zelfs niet of ze een maan oog had maar ik moest gewoon meteen aan haar denken dit paard staat op berenstein Afbeelding

jamdekoning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 21:42

Nee, maar wel bedankt, ze lijkt er wel een beetje op maar Surprise heeft een schuine bles, en een maanoog, dus een blauw oog aan haar linkerkant.
Toch bedankt voor de moeite!

4catootje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:44

oke jammer nog sucses en ik zal blijven opletten

Dreammaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 17:59

wat ik kan begrijpen is dat je benieuwd bent waar ze is ; wat ik niet begrijp is waar je al die drukte om maakt na bijna 5 jaar . ik ken de idealen van Team Dreamhorses en ik weet ook waar Surprise is of beter gezegd naar toe is gegaan .

Enne voor wat je gezien hebt : 1 slechte winter betekend niet dat de zorgen niet goed zijn .

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:20

Ten eerste : Waarom zeg je niet gewoon waar ze heen is gegaan...?
En ten tweede : het topic is een jaar oud, en deze reactie voegt niets nuttigs toe als je niet meld waar ze is. :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:22

beetje raar inderdaad?

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:26

hmmmmm...dreamhorse.....dreammaster...volgens mij weet jij er meer van

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:37

Vertel! Maak de TS blij! *\o/*

vooral het profiel is zo nuttig :

Persoonlijke info:
mijn naam is niet belangrijk , mijn informatie misschien wel ! Ik kan bijvoorbeeld vertellen waar Surprise (de bonte merrie met het maanoog) is/naar toe is gegaan in 2010.

Beetje pesterij dit... 8)7

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 19:00

TS is sinds 31-12-2010 niet meer op bokt geweest en heeft in geen andere topics dan hier gereageerd.
Oude topics mogen op OV gewoon omhoog gehaald worden maar wel met duidelijke info voor de TS, in dit geval laat ik het slotje staan omdat de TS al lange tijd niet meer op Bokt is geweest. Als de TS nog online komt en dit topic graag geopend wil zien kan ze mij een pb sturen. Mensen die serieuze info voor de TS hebben kunnen haar proberen te bereiken via de email knop in het profiel.