Is er wel vraag naar wedstrijden bitloos in Prov. Groningen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YSR1971

Is er wel vraag naar wedstrijden bitloos in Prov. Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 14:25

Mods, ik heb nu al het idee dat dit verkeerd staat, maar ik kan niet vinden waar ik het beter kan plaatsen.

Jaarlijks organiseert onze vereniging een tweedaagse dressuurwedstrijd in Kloosterburen. In 2011 (eind mei) willen we deze wedstrijd ook openstellen voor bitloze optomingen, op beide dagen.

Nou ben ik erg benieuwd of hier überhaupt wel vraag naar is in het Noorden. Ik ben zelf regelmatig met pony's en bijrijdsters aanwezig op dressuurwedstrijden, maar hier in de buurt zie ik nog erg weinig openstelling voor bitloze optomingen. Is dit omdat er geen aanmeldingen zijn of "durven" de clubs het niet aan om dit te organiseren?

Zijn er combinaties in het noorden die deelnemen aan KNHS-wedstrijden bitloos? Is hier vraag naar?

Roept u maar!

Arabesk

Re: Is er wel vraag naar wedstrijden bitloos in Prov. Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 21:31

beetje kip of ei probleem; net als 'er rijden nog geen auto's op waterstof omdat er nergens tappunten zijn en omdat er nergens tappunten zijn worden er geen auto's gemaakt die op waterstof rijden :+

Er zal eerst weinig belangstelling zijn misschien, maar langzaam zal het wel toenemen als er ook meer mogelijkheden zijn :j

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 22:47

We gaan het gewoon proberen, we zien wel wat er op af gaat komen. Proberen via wat publiciteit er wat meer aandacht op te vestigen. Uit eigen club hebben we er waarschijnlijk 2, het begin is er!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:58

Bitloos is niet iets specifieks voor naturals. En omdat je vraag over wedstrijden gaat, zullen meer wedstrijdruiters dit lezen door het te verplaatsen van NA naar WD-V.