wanneer voorbeelden nieuwe dressuur proeven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjan1986

wanneer voorbeelden nieuwe dressuur proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 01:24

ik meende te horen dat er begin december voorbeelden zouden komen van de nieuwe dressuur proeven en het nieuwe boekje in eerste instantie ook besteld kon worden. Maar kan nog nergens wat vinden. Weet iemand wanneer het de planning is dat er voorbeelden op internet komen of moeten we nu gewoon wachten tot januari? Paard en sport stond ook niks over in...

Au3

Re: wanneer voorbeelden nieuwe dressuur proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 15:18

In e paard en sport is idd aangegeven dat dit in december zou uitkomen, echter in de praktijk zullen de proeven toch pas per 1 april worden ingevoerd, dus wat maakt het uit ?
Dat neemt niet weg dat ik ook niet nieuwsgieirg ben naar de nieuwe proeven, zeker omdat ik op het punt sta te promoveren van M2 naar Z1.

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 15:21

Winddancer schreef:
Arielle_ schreef:
Wanneer komt het nieuwe proevenboekje eigenlijk? Weet dat het vanaf 1 april in gaat, maar ben benieuwd hoe de proeven eruit zullen zien!

Per 1 februari 2011 zijn de DVD en het nieuwe dressuurproevenboekje verkrijgbaar.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 19:14

was indd dus benieuwd wat er gaat veranderen in de nieuwe proeven, kan ook overgaan naar andere klasse maar wil eerst graag weten wat er dus gaat veranderen anders blijf ik dus nog ff lekker doorrijden in de klasse waar ik nu in rij. En ga ik in april wel over.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 14:49

fijn. ik heb net vorig jaar een nieuw boekje gekocht haha
naja die dingen kosten bijna niks. Februari ga ik voor het eerst officieel starten dus dan kan ik 2 maanden de oude proeven rijden en dan vanaf april de nieuwe dan maar ;)

Liekekeira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:36

Veranderd er ook iets bij de B dressuur?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:37

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:41

misschien een domme vraag hoor, maar is dat die oude niet meer bruikbaar? (ivm proef wijzigingen?)

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:43

@ Cavalia, alle proeven worden herschreven, dan zullen ze niet meer bruikbaar zijn. Maar via de KNHS kun je ook protocollen uitprinten . Ik heb die gelamineerd, zodat je in de regen ook de proeven kon gebruiken zonder dat ze nat werden. Maar wil je ze vooraf vast oefen, zul je wrs een boekje moeten kopen, ik neem aan dat de protocollen ook pas vanaf half maart beschikbaar zijn op de website.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:25