Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fjordjes schreef:Het is mij niet duidelijk wat voor materiaal is, als het van rubber is ja dat komt wel eens voor (had ik vroeger ook) Als het leer is dan lijken ze me toch dan wat te groot en op welke kuitmaat heb je ze gekocht? Ik heb zelf leren laarzen aangemeten want ik heb maat 42/43 en die zijn niet de standaard dus die passen overal goed.
Is het misschien een mogelijkheid om de laarzen terug te sturen en aan te voelen hoe de maat 43 is? Of zal die meteen wel weer stukken kleiner zijn, want ze zijn inderdaad niet groter dan maat 44 te krijgen. DonRoubos schreef:@ Mir
Dat is ook zo inderdaad.
@ zap
Ja, jij kan het weten, ben helemaal in de wolken met die prachtige beestenIs het misschien een mogelijkheid om de laarzen terug te sturen en aan te voelen hoe de maat 43 is? Of zal die meteen wel weer stukken kleiner zijn, want ze zijn inderdaad niet groter dan maat 44 te krijgen.
. Het is zeker het proberen waard 
Vandaar..
Je zou eventeel wel chaps kunnen kopen ipv laarzen, dan heb je dat niet..
vinurr schreef:Ik vond al dat je grote voeten had, maar je bent een manVandaar..
BIj rubberen laarzen heb je hiet nu eenmaal last van, wil je dit niet meer dan zou je laarzen moeten laten aanmeten.. Maar als ik jou was zou ik daar nog even mee wachten.Je zou eventeel wel chaps kunnen kopen ipv laarzen, dan heb je dat niet..
En ja, dat klopt ik ben een man, maar hoeft niet meteen te betekenen dat ik grote voeten heb hoor, haha. Begrijp je punt wel hoor
. DonRoubos schreef:[***] schreef:Ik vond al dat je grote voeten had, maar je bent een manVandaar..
BIj rubberen laarzen heb je hiet nu eenmaal last van, wil je dit niet meer dan zou je laarzen moeten laten aanmeten.. Maar als ik jou was zou ik daar nog even mee wachten.Je zou eventeel wel chaps kunnen kopen ipv laarzen, dan heb je dat niet..
Ja precies, ik ga het ook nog uitproberen hoor, misschien dat het wel heel erg meevalt tijdens het rijden en misschien is het nog comfortabel ook, haha!En ja, dat klopt ik ben een man, maar hoeft niet meteen te betekenen dat ik grote voeten heb hoor, haha. Begrijp je punt wel hoor
.
Ik vind chaps ontzettend fijn.. Wel iets minder steun vind ik, dus als je heel erg wiebelt met je voet dan moet je euh... gewoon veel oefenen..
En ja, dat klopt ik ben een man, maar hoeft niet meteen te betekenen dat ik grote voeten heb hoor, haha. Begrijp je punt wel hoor
.[/quote]
Ik vind chaps ontzettend fijn.. Wel iets minder steun vind ik, dus als je heel erg wiebelt met je voet dan moet je euh... gewoon veel oefenen..
[/quote]