Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aeolusnr1 schreef:Dit zal uiteraard een mix zijn van redenen, een deel door het voer, een deel door ongerustheid/dominantie ten overstaan van de andere paarden, maar in mijn ogen toch ook dominantie tegenover de mens, en daar ben jij als verzorger dan in de fout, je mag zoiets niet laten gebeuren, jij bent de leider, dus jij bepaald wat en hoe en wanneer.
RuiterL schreef:aeolusnr1 schreef:Dit zal uiteraard een mix zijn van redenen, een deel door het voer, een deel door ongerustheid/dominantie ten overstaan van de andere paarden, maar in mijn ogen toch ook dominantie tegenover de mens, en daar ben jij als verzorger dan in de fout, je mag zoiets niet laten gebeuren, jij bent de leider, dus jij bepaald wat en hoe en wanneer.
Ik ben in de fout, Omdat ik mijn paard wat lekkers geef? Ik kan er niets aan doen dat zij gaat trippen omdat ze bang is dat het naar de buren gaat.. Maar blijkbaar weet jij wel wat ik eraan kan doen dus brand los