Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendy81 schreef:en er is niemand die een visie heeft over die merries die elkanders gezelschap niet zo appreciëren?
Misschien wel een goede oplossing voor die 2 merrie's die geen maatjes zijn, maar soms is 3 geen goed aantal (wordt er 1 gepest of buiten gesloten) Wendy81 schreef:Ja VeerenAshley: als je ze uit elkaar haalt zitten ze mekaar toch steeds te roepen! Is hier ook het geval.. Hoe ik nu de relatie schets, is natuurlijk in grote lijnen. Je zou ze eigenlijk moeten observeren om een duidend beeld te krijgen. Ze eten overdag samen van het hooi wat ik in het weiland voorzie, maar op stal (staan ze in boxen naast elkaar) leg ik de baal hooi van de bazige merrie aan de andere kant, want anders zit ze steeds zuur te doen vanachter de tralies tegen d'r buurvrouw. Ben aan het denken om er een lege box tussen te laten, zodat ze mekaar op stal wel zien maar niet zo dicht bij mekaar staan.
Toen de dominante merrie bij ons aankwam, was er vanalles niet pluis en was ze tegen ons heeel erg agressief, wij denken dat ze veel heeft meegemaakt en dat zal haar karakter ook wel deels gevormd hebben.