Ik heb mijn hoofd redelijk strak gemeten en kom op 58 cm uit. Nu wil ik de Kavalkade Safety Air Two Tone kopen, kan ik dan gewoon maat 58 bestellen of valt de cap groot/klein uit? Passen in een winkel is niet mogelijk, aangezien de cap bijna niet meer verkrijgbaar is.
De omtrek van je hoofd is niet het enige wat meespeelt, de vorm van je hoofd is ook van belang. Als je een ronde cap hebt dan heeft iemand met een ovaal hoofd een grotere cap nodig dan iemand met een rond hoofd, ook al meet je met de centimeter hetzelfde. Persoonlijk zou ik een cap niet van internet bestellen, maar wil ik hem graag eerst op mijn hoofd voelen voordat ik tot aanschaf over ga.
Ik heb een Kavalkade cap. Hij zit heerlijk. Ik ben dna ook 2 jaar op zoek geweest naar een lekker zittende cap. Maar ik moest wel 2 maten groter pakken als normaal. NOrmaal dus maat 57 en nu moest ik 59 nemen! Bij Emmers hebben ze ze allemaal liggen.
Dat valt toch wel mee. Ik kom ook vaak in de buurt van Zevenaar, en dat is verder rijden dan naar Emmers. Ik zou niet snel op de gok een cap bestellen. Je moet toch ook weten of het ding lekker zit
x_Milou
Geplaatst: 18-12-10 19:25
Je zou hem bij Emmers kunnen bestellen, zij hebben een hele goede service en je kunt hem vast terugsturen als hij niet past
Van Zevenaar naar Belgie is toch wel een belachelijk eind voor een cap.. Rob Franssen in Nijmegen heeft ook Kavalkade.. Kevenaer dan? Of horsehouse in Drempt? Ik had van Kavalkade dezelfde maat als nu van Harry's horse.
x_Milou
Geplaatst: 19-12-10 11:23
@kamsel, niet gek dat je van Kavalkade dezelfde maat had als van HH, die worden namelijk bijna allemaal in dezelfde fabriek gemaakt, Choplin ook trouwens. TS, is hij ook niet in het assortiment van HH of Choplin?