[PG] Winnethou, bonte merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

[PG] Winnethou, bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 00:06

Ondanks dat ze al ruim 4 jaar geleden verkocht is zou ik graag mijn oude maatje Winnethou nog een keer willen zien.
Winnethou was 7 of 8 jaar toen ze werd verkocht, dat maakt haar nu 11 of 12.
Het is een bonte merrie en ongeveer 1.45 hoog.
Zij is verkocht naar mensen uit ons dorp maar is inmiddels weer verkocht, en ben het contact verloren.
Ik heb vernomen dat Winnethou inmiddels cushing heeft en ben dus ook heel benieuwd hoe het met haar gaat.
Mocht je haar (her)kennen en weet je wie de eigenaar is? Laat het mij weten, ik zou er erg blij mee zijn :)
Afbeelding

Caballos

Re: [PG] Winnethou, bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:54

Weet je iets over haar achtergrond?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 12:58

Caballos schreef:
Weet je iets over haar achtergrond?

Voordat ze bij mij kwam heeft ze op de bloedbank gestaan. Ze kwam als 3-jarige, heeft toen een veulen gehad, en daarna, op 4-jarige leeftijd, is ze van mij geworden. Dit is het enige wat ik weet voordat ze bij mij kwam :)

Babootje

Re: [PG] Winnethou, bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:05

Eng gewoon hoe ze lijkt op een pony dat een vriendinnetje van ons heeft gehad. :Maar die was veel jonger. Die kwam als 3 jarige bij ons op stal; dat meisje is eraf gegroeid waarna de pony is verkocht. Die zal nu iets van 7 of 8 zijn. Was ook een merrie en heette ook Winnetou. Het was overigens wel een hele goede pony met super beweging. Heeft M gelopen met haar. Ook ongeveer even groot. Weet je of jouw pony ooit een veulen heeft gehad?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 13:06

Babootje schreef:
Eng gewoon hoe ze lijkt op een pony dat een vriendinnetje van ons heeft gehad. :Maar die was veel jonger. Die kwam als 3 jarige bij ons op stal; dat meisje is eraf gegroeid waarna de pony is verkocht. Die zal nu iets van 7 of 8 zijn. Was ook een merrie en heette ook Winnetou. Het was overigens wel een hele goede pony met super beweging. Heeft M gelopen met haar. Ook ongeveer even groot. Weet je of jouw pony ooit een veulen heeft gehad?

Ja ze heeft een veulen gehad, maar dat was voor de tijd dat ze van mij was :)