Wie kent stal de Ripse Ruiters?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Macholover19

Wie kent stal de Ripse Ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 11:20

Hoi,

Wij willen misschien op ponykamp, naar stal de Ripse Ruiters.
Kent iemand deze manege?
Of ben je er op kamp geweest?
Is het leuk daar?

Groetjes,
Carissa

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:58

Leuke stal hoor..
Mijn oude manege moest sluiten en toen zijn daar een aantal paarden heen gegaan..
Opzich grote stal.. een oud collega heeft daar haar eigen paard en geeft ook les.. En
het zusje van een vriendin van me rijdt daar (elke keer ongeveer 3 kwartier rijden) omdat dat een goede
manege is..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:05

Ik ken het daar goed, is een hele leuke eigenaar en vanaf de oprichting is er ZO veel meer wat je daar kunt doen!
Weet niet of er van stal uit buitenritten worden georganiseerd of dat de paarden opgeladen worden en je dan ergens gaat rijden, maar ik vind zelf de omgeving niet echt heel bijzonder :P
Super leuke sfeer daar!

Macholover19

Re: Wie kent stal de Ripse Ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 13:15

oke mooi zo!! :D

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:18

Kentaro schreef:
Ik ken het daar goed, is een hele leuke eigenaar en vanaf de oprichting is er ZO veel meer wat je daar kunt doen!
Weet niet of er van stal uit buitenritten worden georganiseerd of dat de paarden opgeladen worden en je dan ergens gaat rijden, maar ik vind zelf de omgeving niet echt heel bijzonder :P
Super leuke sfeer daar!

Met ruiterkamp gaan ze altijd een keer naar het strand.
Ook zijn er leuke activiteiten.
Qua luxe is het wat minder maar dat maakt het zeker niet minder leuk.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:24

Ik heb daar ongeveer 6 jaar geleden voor het laatst gereden. In totaal ongeveer 3 jaar dacht ik. Destijds had ik het erg naar mijn zin.
De paarden zijn leuk en er werden o.a. leuke wedstrijden georganiseerd. De stallen (met name de pony's) vond ik zelf minder.

Met name de instructie was erg goed! Beste wat ik in de omgeving ben tegengekomen!
Toen die stopte was ik snel weg omdat ik de lessen inhoudelijk niet meer zo op peil vond (let wel: dit is dus al een poosje terug).
Ben toen gaan rijden bij Lone Star Western Stable( idd: overgestapt van jaaaaaaren dressuur naar western :D ).
Daar rij ik nu nog steeds als verslaafde-western-ruiter.

Maar goed; mijn ervaring met Ripse Ruiters is dus niet heel erg recent, maar ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Marjoleine89

Re: Wie kent stal de Ripse Ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 22:41

Ja, ik ken 't daar. Sta daar met m'n paard en geef ook rijlessen...
We maken ook buitenritten met de kampen, gaan met 2 vrachtwagens naar 't amsterdamse bos voor een bosrit, en we gaan een strandrit maken. Ook maken we ritjes door de polder, maar inderdaad de bos en de strandrit is het leukste :P

Inschrijvingen zijn geopend voor de ponykampen trouwens.

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-10 17:48

ja, mijn moeder heeft me al ingeschreven, alleen wacht ze op antwoord of ik en een vriendin bij elkaar in de groep komen:D dat willen we namelijk heeeeeel graag