Wie kent Dop Heets Del?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Macholover19

Wie kent Dop Heets Del?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 21:26

Hallo,

Ik en een vriendin gaan misschien op ponykamp naar accomodatiecentrum Dop Heets Del, kent iemand dat?
Ik vraag me nu eigenlijk af of je wel op ponykamp kan daar...Er staat niets over manegelessen en de paarden op de site, of over inschrijven.
Weet iemand of je daar op ponykamp kan? Er staat wel dat jeer zelf ponykamp kan geven maar verder niets...
De site is:[url][http://www.ponykampen.com//url]
Ik heb ze al een mailtje gestuurd maar ik vroeg me af of jullie er meer over weten?

Groetjes,
mij

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:30

kleinvosje

Re: Wie kent Dop Heets Del?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:32

Nu de reactie op je vraag: Je huurt daar de accommodatie om met een groep naar toe te gaan. Er zijn geen paarden waarmee je kamp doet, maar de bedoeling is dat je er zelf een paard mee naartoe neemt. Meestal wordt zo'n locatie gehuurd door een ponyclub die met zijn leden een week op kamp gaat.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 21:33

Voor zover ik weet worden daar geen ponykampen georganiseerd met pony's van daar, maar kun je de accommodatie afhuren als je met (eigen) paarden/pony's op kamp gaat, dus met je ponyclub of rijvereniging.

[Edit] Tegelijk met kleinvosje. :)

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 21:34

O oke jammer, dacht ik al... bedankt.

Ninie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 18:22

Wel een mooie centrale accomodatie, echt direct aan het bos, ben er vorig jaar een keer geweest en rijd er soms langs als ik op de veluwe een tocht maak.
Inderdaad alleen op eigen gelegenheid af te huren.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:27

wij hebben wel ponykamp op stal met paarden van ons beschikbaar, misschien is dat wat voor je.

2x per dag rijden: in de bak dressuur/springen, buitenrit, zwemmen met de paarden, picknick enz enz....

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 11:26

welke stal is dat dan? misschien iets voor volgend jaar, en waar is die stal?? we gaan nu namelijk naar de Ripse Ruiters:D

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:07

Stal Norwind in Zuid-Holland

zie ook www.freewebs.com/stalnorwind

kleine groepjes zodat er veel aandacht voor iedereen is en je de gehele dag bezig bent met/om en op de paarden 8-)

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:54

Wij zijn naar dop heets del geweest, is erg leuk en mooi, maar wel je eigen paarden meenemen..
Het Fjordenpaard is leuk om naar toe te gaan op pony kamp, ben daar 3x geweest..
1 week lang, 2 uur per dag rijden, en op woensdag een rit van 5 uur.. en 's avonds vaak
spelletjes met de paarden...

http://www.fjordenpaard.com

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 13:16

dara wilden wij ook eerst heengaan, maar dat was te duur en te ver weg, nu gaan we naar de ripse

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:27

Maybritt90 schreef:
Wij zijn naar dop heets del geweest, is erg leuk en mooi, maar wel je eigen paarden meenemen..
Het Fjordenpaard is leuk om naar toe te gaan op pony kamp, ben daar 3x geweest..
1 week lang, 2 uur per dag rijden, en op woensdag een rit van 5 uur.. en 's avonds vaak
spelletjes met de paarden...

http://www.fjordenpaard.com

Fjordenpaard is een super leuk kamp ben er nu ook 3 x geweest :D ik raad het andere mensen echt aan